Gay Erotic Stories

MenOnTheNet.com

!8Richard , aku terlalu menyintaimu...8

by Jest004


assalamualaikum ... Maafkan saya kerana sering menamatkan cerita saya lebih awal dari yang diharapkan . Semuanya kerana kesibukan saya . Masa saya cukup terhad untuk mengolah kembali cerita yang sudah termaktub dalam motn ini . Lagipun sememangnya agak sukar untuk menceritakan semula , disamping faktor kepenatan , faktor malas juga mula meresap ke dalam fikiran saya ini . Yalah .. menulis kisah yang sama , cuma terpaksa dipanjangkan semula . Namun saya harap , kepada pembaca semua berpuas hati sekalipun apa yang saya catatkan di sini kurang sempurna . Perkataan yang tertinggal , salah ejaan dan ayat yang kurang tersusun . Cuma yang boleh saya katakan di sini , penceritaan semula ini lebih mendalam dan lebih berterus terang sekalipun banyak perkara2 tertentu yang masih perlu dilindungi . Diharap semuanya berpuas hati dengan keterangan saya ini .

###########

Sambungan ...

Seminggu kemudian aku dan Richard terbang ke New Brunswick untuk kembali ke kampung halaman Richard yang terletak di Bathurst , di pinggir telukan St. Lawrence .Richard mahu mengunjungi orang tuanya sekaligus memaklumkan kepada mereka perkembangan dan perubahan yang berlaku dlam dirinya .

Kami masih ragu2 dengan penerimaan mereka khususnya perkhabaran mengenai keislaman Richard . Apa yang pasti , kami hanya berserah sahaja kepada Allah SWT . Semoga mereka menerima perkhabaran ini dengan fikiran yang terbuka .

Kami tinggal di sana hampir seminggu dan mereka menerimku dengan baik . Sempat juga aku memanjakan mereka . Aku juga cuba memperkenalkan masakan ala-malaysia terutamanya satay . Ternyata mereka gembira dengan caraku . Apa yang aku pasti , Richard sering membisikkan kata2 syukur kerana ayah dan ibunya gembira dengan kehadiran 'menantunya' ini.

Mengenai makanan kegemaran kami , bagi aku , aku tak memilih makanan . Asal saja halal , aku akan bedal . namun begitu aku akui , sejak akhir2 ini aku sangat menggembari pizza yang dibuat oleh Richard . Aku kira Richard memang pakar dalam membuat pizza .

Pernah sekali aku bertengkar dengan Richard pasal pizza . Aku telah menghabiskan dua keping pizza keju bersaiz besar yang dibuat oleh Richard tanpa meninggal sia pun sedangkan ketika itu Richard kelaparan . Aku hanya memberikan alasan yang pizza buatannya merupakan pizza yang paling enak di dunia . Bukan apa , saja nak jek dia agar kemarahannya reda . Tapi memang benar . Masakan pizzanya memang tiada tandingan . Akhirnya dia mengalah dan aku pula terpaksa berkejar ke retoran kegemarannya untuk memesan kebab dan ayam tandori . Dan sejak hari itu , Richrad sudah mula memahami , aku sememangnya sukakan masakan pizzanya yang kukira seperti ganja , sehingga membuatkan aku ketagih . Boleh dikatakan setiap minggu sekurang2nya tiga kali Richard akan membuatkan pizza khas untukku .

Kalau aku pula yang menyediakan makanan , Richard akan sapu semuanya terutamanya kalau aku masak 'Spicies chicken bake' atau 'Sweets lighteing prawn' . Kalau ala-Malaysia tu biasanya , satay nasi briyani kambing dan Daging panggang bersalut rempah dan madu yang dicicah dengan kuah khas dari lada hitam . Dia memang kuat makan dan tak ada pantang !. Dalam waktu yang sama , dia juga kuat bersenam . [Ah!. Melalut pula cerita saya ni , tapi saya hanya menyampaikan sesuatu yang nyata sebagaimana yang diceritakan oleh Marty ].

Reaksi , ibu bapa Richard ?. Mereka menerima berita itu dengan hati yang terbuka . Sekalipun mereka agak terkejut di peringkat awal , namun melihat perubahan yang berlaku dalam diri Richard , mereka menerimanya dengan tenang . Malah mereka gembira dengan perubahan sikap Richard itu .

Kalau sebelum ini Richard merupakan seorang yang agak kuat minum namun sekrang Richard langsung tidak menyentuhnya . Tutur katanya jauh lebih bersopan , malah Richard amat menghargai mereka , sesuatu yang jarang berlaku sebelum ini . Richard tidak lagi memntingkan diri sendiri .

Dalam pada itu , kami mengambil peluang untuk menjelaskan prinsip islam yang sebenar , bukan sebagaimana yang sering digembar gemburkan oleh media2 barat . Apa yang pasti , kami mahu menjelaskan kepada mereka bahawa Islam bukan agama yang sukakan keganasan , agama kemiskinan atau agama yang suka mencari musuh .

Sepanjang percutian kami , kami banyak meghabiskan waktu bersama2 , menghayati keindahan bumi Canada . Kami juga sempat berkunjung ke Pulau Prince Edward yang menarik itu .Memang bumi Kanada cukup indah . Moden dan asli saling berkaitan .

Kalau difikirkan , kami seolah2 pergi berbulan madu selepas melangsungkan perkahwinan . Aneh dan hingga saat ini pun aku masih terkenangkan peristiwa itu .

############

Ada sesuatu yang menarik tentang Richard sebaik sahaja bulan Ramadan menjelma . Tentang puasa , dia sudah tidak mempunyai masalah dalam menjalaninya . Dia rajin membaca al quran khususnya ayat2 lazim sekalipun merangkak . Kami sering menghabiskan waktu bersama2 dalam mengimarahkan diri kami agar terus subur dengan amalan2 yang mampu menampung segala dosa kami yang telah lalu khususnya.

Yang pasti , kami 'berpuasa' dalam segala urusan yang mungkin akan menjejaskan pahala kami . Dalam hal ini Richard tidak banyak bertanya . Mungkin dia sudah memahami maksud puasa dalam ertikata yang sebenar . Cuma yang pasti , kami masih tidur bersama . Hanya setakat itu . Untuk lebih dari itu , kami sedaya upaya mengelak dan alhamdulillah setakat ini kami berjaya .

Solat tarawih , pada kebiasaannya kami lakukan di rumahku . Ayahlah yang menjadi imam dan kami semua adalah makmumnya . Sekalipun ayah tidak pernah mendesak , kami tetap sedar . Apa yang ingin kami lakukan , kami harus mendahulukan ayah dan ibu . Contohnya , kami tidak pernah miss untuk berbuka puasa dengan mereka dan kami tetap memenuhi peraturan ayah untuk tidur di rumah tiga kali seminggu .

Kalau di rumah Richard , kami jarang tidur di katil , sebaliknya kami lebih kerap tidur di sofa yang mana Richard akan bersandar pada tubuhku . Ini kami lakukan untuk memastikan kami bangun tengah2 malam untuk sama bermunajat dan mengisi keberkatan bulan yang mulia ini .

Selalu juga Richard mengejutkanku untuk sama2 bertahajud . Bayangkan , hati mana tak jatuh sayang kepadanya khususnya apabila mengenangkan kebaikannya yang tiada batas itu . Benar , aku terlalu sayangkan Richard dan aku pasti Richard juga begitu .

Sejak Richard memeluk Islam , Richard terus menamatkan kariernya dlam bidang pengiklanan dan peragaan . Aku sendiri tak pasti mengapa . Barangkali dia sudah puas dengan kehidupan yang pernah dilaluinya sebagai seorang model yang terkenal .

Acap kali dia menyuarakan rasa bersyukur kerana Islam telah membuka matanya tentang apa yang pernah dilaluinya . Dia benar2 insaf dan mahu kembali menjalani kehidupan yang seadanya bersama2 denganku . Kerap juga dia merayu kepadaku agar jangan sesekali meninggalkan diri . Gila !. Bila pula aku terfikir mahu meninggalkannya .Sedangkan berpisah untuk seharipun aku bagaikan cacing kepanasan inikan pula meninggalkannya .

Oh ya , terlupa pula , untuk pengetahuan semua , sepanjang bulan ramadhan itu , aku lebih banyak menghabiska masa bersama2 dengan Richard . Aku telah berpindah sementara ke rumahnya . Ayah dan ibu merestui tindakan aku ini . Apa nak susah , kami akan pulah setiap hari kerumah ayah untuk berbuka dan bertarawih sekali sebelum kembali . Perkara ini ada aku jelaskan sebentar tadi .

Richard pula sememang suka berbuka bersama2 dengan keluargaku . Mungkin dia tidak merasa nikmat berbuka setakat dua orang . Lagipun rumah kami selalunya ada ramai tetapi yang sengaja ayah jemput bagi memeriahkan lagi rumah kami dengan majlis seperti itu . Jemputan ayah tidak terhad setakat orang Islam , bahkan non-muslim juga ayah sering jemput . Ayah mahu mendedahkan perihal sebenar yang berlaku dalam masyarakat Islam yang sentiasa bersatu tanpa mengenal warna kulit , keturunan atau harta kekayaan .

....... bersambung ...

###

21 Gay Erotic Stories from Jest004

! Richard , kau dalam kenanganku [repeat story]

Bagi sesetengah orang , mendengar saja namaku mereka cuba membayangkan yang aku adalah seorang mix , hidup dengan kemewahan dan punya segala2nya untuk mengecapi kehidupan yang serba pendek ini . Memang , aku akui semua itu .Namaku Mohd Marty Van Dienal . Ayahku seorang melayu asli , penyayang dan berwajah tampan. Ibuku pula kacukan Danish+Dutch+Indonesia yang asalnya seorang penganut kristian

!100 Aku terlalu menyintaimu Richard...10

sambungan .... Meskipun kami sibuk dengan tugas masing2 namun kami tidak pernah menjadikan sibuk sebagai alasan untuk meluangkan masa bersama . Kadangkala aku membantu Richard dalam pembelajarannya khususnya menyediakan kajiannya terhadap perbandingan di antara alat2 kelengkapan peperangan kaum Red Indian yang wujud sejak berzaman lagi dengan koleksi barangan purba yang terdapat di

!11Richard aku terlalu menyintaimu ...11

sambungan ... 22 December 1999 , tarikh bencana dalam hidupku . Tarikh yang hingga saat ini mampu menjadikan aku bisu , tarikh yang mampu menggugat hati nuraniku , tarikh yang bisa membuatku berendam airmata . Ia merupakan detik yang memahat sejarah hitam dalam hidupku seolah2 ianya sudah berakhir . Detik yang meragut semangatku secara tiba2 . Ya Allah ... tabahkanlah hatiku . #####

!12Richard aku terlalu menyintaimu...12

Bagaikan ada batu yang menghempap di atas kepalaku . Terasa jantungku bagai direntap tatkala sekujur tubuh yang sedang menderita di hadapanku dan ia merupakan orang yang sangat kucintai . Longlai kakiku namun kugagahi jua . Kukucup kedua2 belah kakinya yang semakin sejuk dan menguncup . Meskipun ada calitan darah beku di situ namun aku tak peduli . Hatiku menderita setengah mati . Betapa

!6Richard aku terlalu menyayangimu... 6

Sebelum saya menyambung kisah ini , saya terpaksa menberi penjelasan yang saya kira perlu buat pengetahuan semua . Ada beberapa email yang saya terima yang mahu berkenalan dengan Marty , mahu berjumpa dan sebagainya . . Saya sudahpun menyampaikan perkara ini kepada Marty namun reaksi yang saya dapat adalah negatif . Dia enggan dikenali . Cukuplah anda semua mengenalinya melalui pengalaman

!8Richard , aku terlalu menyintaimu...8

assalamualaikum ... Maafkan saya kerana sering menamatkan cerita saya lebih awal dari yang diharapkan . Semuanya kerana kesibukan saya . Masa saya cukup terhad untuk mengolah kembali cerita yang sudah termaktub dalam motn ini . Lagipun sememangnya agak sukar untuk menceritakan semula , disamping faktor kepenatan , faktor malas juga mula meresap ke dalam fikiran saya ini . Yalah .. menulis kisah

!9 Aku terlalu menyintaimu...9

assalamualaikum semua ... sambungan ... Apabila hari raya menjelang tiba , kami berkesempatan untuk pulang ke Malaysia untuk menyambutnya . Sudah pasti Richard ada di sisiku . Bukan setakt Richard , malah kami juga berjaya memujuk kedua ibu bapa Richard untuk turut serta . Kami mahu mereka juga turut sama merasi kemeriahan orang Malaysia menyambut aidilfitri . Pada saat itu ,

!Richard .. aku terlalu menyintaimu...4

sambungan ... Musiam telah bertukar ganti. Ringkasnya cerita , hubungan kami telah berlangsung dan kini usianya mencecah 2 tahun enam bulan . Cinta kami ibarat api yang disimbah dengan minyak , marak menyala dan penuh dengan semangat . Benar , aku kini sedang melalui detik2 kemnisan cinta yang selama ini hanya tergambar di fikiranku atau yang sering menjadi modal pembikin filem untuk meraih

.... 2!Richard .. aku sangat menyintaimu ..2

sambungan .... Hampir dua minggu aku diserang dengan penyakit aneh ini . Penyakit yang aku sering mengharapkan agar Richard kembali dalam hidupku . Ibuku seperti mula dapat mengesan perubahanku namun aku cuba sedaya upaya mengelak untuk bercerita tentang itu . Ayah pula sntiasa sibuk sejak kebelakangan ini . Kesian ayah , ada anak pun langsung tak boleh harap . Namun aku berjanji dengan

...3!Richard ... aku sangat menyintaimu ..3

Assalamualaikum semua . Semoga sihat selalu . Di sini saya ingin menyetakan beberapa perkara sebagai menjawab beberapa email yang saya terima sejak cerita saya tersiar . 1- Ada yang meragui kisah saya ini sama ada betul atau tidak. Sebenarnya saya tak akan memaksa orang lain untuk percaya tapi saya tetap menegaskan bahawa cerita ini adalah kisah benar yang berlaku kepada pasangan saya , Marty

001 Richard .. I really love you .

Assalamualaikum semua , Sebelum saya memulakan penceritaan saya , saya terlebih dahulu mengucapkan ribuan terima kasih kepada yang sudi mengutus email kepada saya . Ada yang mahu berkenalan [ sekadar berkenalan ] , ada yang mahu berkenalan dengan Marty , ada juga yang tersentuh dengan kisah benar Marty dan tidak kurang juga yang tidak suka dengan kisah itu . Tak mengapalah . Tugas saya hanya

2 ...! Richard , aku terlalu merinduimu

Hampir dua tahun aku lebih banyak menghabiskan masaku di rumah . Bosan juga kerana tak buat apa2 . Ayah pula tidak mengizinkan aku membantunya dalam tempoh rawatan . Dia mahu memastikan aku benar2 sembuh barulah dia akan membenarkan . Perkara ini disokong pula oleh Dr. Dalmazio yang merawatku . Memang aku terlalu dimanjakan , namun aku tetap sedar dengan semua itu agar aku tidak menjadi keras

5! Richard .. aku terlalu menyintaimu ... 5

Richard pula , rezekinya semakin melimpah . Hampir setiap minggu ada saja kontrak baru yang dtawarkan. Cuma sekarang dia agak pemilih orangnya. Dia tidak lagi menerima sebarang kontak yang memerlukan dia melakukan adegan2 yang tidak wajar . Maksudku dia tidak lagi menerima tawaran untuk berbogel dan melakukan adengan yang menghairahkan .Aku sendiri tak tahu kenapa . Mungkin juga dia mahu menjaga

7!Richard aku terlalu menyintaimu....7

sambungan .... Di luar tingkap sana beberapa burung sedang bebas berterbangan dengan riang sebelum berhijrah ke penempatan lain tatkala musim dingin menjelma . Bukit2 dan gunung yang menjulang tinggi dihiasi dengan pepohon tetirus yang berceracak di sana sini . Manakala kabus masih menutupi sebahagian muka bumi Calgary ini , masih berbalam . Indah , memang indah pagi ini . Namun sayang ,

Aku sangat menyintaimu - 1 .

assalamualaikum semua , Maafkan saya kerana terpaksa memutuskan cerita saya dulu . Saya hal yang tidak dapat dielakkan . Kini saya , di samping orang yang saya sayang berusaha untuk meneruskan cerita yang berdasarkan pengalaman kami . Yang empunya cerita bertidak sebagai memantau setiap bait perkataan yang bakal saya utarakan di ruangan ini . maksudnya , dengan izinnya saya lakukan jika tidak ,

Aku sangat menyintaimu Richard

Assalamualaikum semua . saya sebenarnya baru saja mengikuti cerita2 di motn ini . Baru terjumpa kata orang . Oklah , saya tak mahu bercerita dengan lebih panjang lagi perihal bagaimana saya terjumpa dengan motn ini . Apa yang ingin saya lakukan adalah membantu partner saya yang meminta saya menceritakan semula kisah silamnya yang penuh tragis hinggakan saya sendiripun mengalirkan airmata

Aku terlalu menyintaimu - 4

assalamualaikum semua ... Sudah beberapa hari saya tak send saya punya cerita yang berdasarkan pengalaman my lover beberapa tahun yang lalu . Maklumlah , musim raya .. kami pun baru balik dari Parit Buntar dan Cameron Highland . Letihnya .. tak tahu nak cakap . Sekarang ni Marty tengah sambung tidur selepas solat dan baca quran . Saya pun sebenarnya masih mengantuk tetapi saya gagahi juga untuk

Aku terlalu menyintaimu -3

assalamualaikum kembali .. sambungan ... Sejak pertemuan itu aku sentiasa resah dan tak menentu . Hidup aku diselubungi dengan perasaan yang cukup aneh . Rasanya inilah kali pertama aku merasai 'penderitaan' ini . Masakan tidak , apa saja yang kulakukan , pasti wajah lelaki itu yang tergambar diingatan . Kenapalah aku asyik ingatkan Richard saja . Macam tak ada orang lain . Jatuh cintakah

Aku terlalu menyintaimu -5

assalamualaikum ... Bertemu kembali selepas beberapa hari saya tak mengarang sambungan cerita . Saya dan marty masih sibuk beraya di rumah2 saudara mara . Agak janggal juga sebab dalam usia seperti kami yang sudah melewati angka tiga puluh , sudah pasti ramai yang bertanyakan soalan cepu emas . Bila nak kahwin ?. Bila mereka bertanyakan soalan itu , saya hanya memandang Marty dan marty hanya

Aku terlalu menyintaimu -6

assalamualaikum .... ########### sambungan .. Kaki yang semakin menguncup itu kukucup semahunya . Ada calitan darah beku di kaki itu tidak kuhiraukan . Aku teresak2 menangis . Aku dapat merasakan tangan yang masih panas itu membelai rambutku . Sesekali dia mencengkam . Mungkin menahan rasa sakit yang tak tertanggung . Kemudian wajah itu kurenung dengan pandangan yang berbaur . Sukar

Aku terlalu menyintaimu ...

Assalamualaikum semua .. Sekali lagi saya kembali untuk meneruskan cerita yang menjadi sebahagian kenangan yang dimiliki oleh my lover , kekasih yang paling saya sayangi kini . Cukuplah saya katakan , kalau Allah membenarkan yang lelaki ini boleh menjadi isteri/ suamiku , sudah pasti Marty akan kupilih .. tapi ... Bohong , kalau saya tidak cemburu dengan ceritanya ini , tapi saya tak mahu

###

Web-04: vampire_2.0.3.07
_stories_story