Gay Erotic Stories

MenOnTheNet.com

Aku terlalu menyintaimu -5

by Jest004


assalamualaikum ... Bertemu kembali selepas beberapa hari saya tak mengarang sambungan cerita . Saya dan marty masih sibuk beraya di rumah2 saudara mara . Agak janggal juga sebab dalam usia seperti kami yang sudah melewati angka tiga puluh , sudah pasti ramai yang bertanyakan soalan cepu emas . Bila nak kahwin ?. Bila mereka bertanyakan soalan itu , saya hanya memandang Marty dan marty hanya memandang saya . Mujur yang selalu tanya tu orang tua yang kebanyakannya tak mengesyaki apa2 .Kalau orang bujang , lain pula ceritanya .

Pernah sekali , seorang anak saudara saya membisikkan sesuatu kat saya , suatu yang membuatkan saya tak senang duduk . "Pak Su , kacaknya mat salleh yang pak su usung ni , pandai pak su cari pasangan ." Aduh , sakit jiwa dibuatnya . Budak yang baru berumur sembilan tahun dah pandai cakap macam ni . Mujur kata2nya itu di luar rumah , ketika kami sedang berjalan2 di halaman rumahnya yang luas . marty hanya memandang dengan senyum2 . Barangkali dia sendiri tak menyangka budak sekecil ini boleh menyuakan soalan seperti ini . Itulah sebahagian kenangan ketika musim raya 2004 baru2 ni . Oh ya .. saya pernah memperkenalkan diri marty ketika di episod yang pertama dulu . Saya kata umurnya ketika itu 22 tahun . Sebenarnya silap , umurnya ketika itu sudahpun mencecah 25 tahun. Maafkan saya .

########

Sambungan .......

Aku tidak pernah jatuh cinta dengan mana2 wanita apatah lagi lelaki . Cintaku masih kusimpan dan terpelihara sehinggalah kehadiran seorang lelaki yang bernama Richard . Kasih kami benar2 sejati . Bukan kerana nafsu atau keinginan lain . Buktinya , sejak Richard convert , kami mula berhati2 dalam setiap hubungan kami . Kami tidak lagi berani menyuarakan keinginan masing2. Kalau nak main ringan2 , semuanya berlaku tanpa ditancang . Cukup sekadar berkucupan . Kami rasa yang kami malu untuk melakukannya lebih dari itu . Aku pasti yang kaliam memahami maksudku .

Disember 1999 , Kami bangun awal dari biasa . Sebelum menunaikan solat subuh , Richard menyediakan sarapan , eh! makanan untuk sahur . Ringkas padaku tapi menyelerakan . Secawan kopi susu dan pizza tandori . Richard pandai membuat pizza dan dia juga rajin mencipta resepi pizza . Dia lebih bersemangat memasak pizza sebabnya aku ni memang sukakan pizza masakannya . Pernah kami bertekak kerana aku telah menghabiskan pizza keju yang dibuatnya sedangkan dia langsung tak rasa . Mulai saat itu , dia faham yang aku memang sukakan pizza lebih2 kalau dia yang masak . Itu sebabnya dia sering menyediakan sarapan pagi dengan pizza specialnya . Dia memang sayangkan aku . Aku pula pasal bab masak memasak ni tak le mahir sangat . Tapi kalau masakan melayu tu aku agak teror . Nenek angkat ayahku pernah ajar aku ketika becuti ke Malaysia masa aku di awal remaja lagi . Tapi Richard suka makan nasi goreng atau nasi minyak yang aku buat . Katanya , nasi goreng aku sedap dan kurang berminyak . Ah!. Lantaklah dia ... tapi aku sanyangkan dia .

Tapi pagi itu , sikap Richard agak berlainan dari hari2 yang lain . Dia tidak banyak makan , sebaliknya dia hanya memerhatikan aku makan . Aku menyedari sikapnya itu . Sekalipun agak pelik tetapi aku tidak hiraukan . Kerap kali dia mengucapkan ' I love u , I really love u '. Rasanya bibirku macam nak tercabut akibat kucupan demi kucupannya . Rangkulannya juga erat , lebih erat dari yang biasa . Sekalipun aku merasakan ada kelainan , namun bersikap tidak ambil pusing . Perasaanku saja .

Ketika melangkah ke luar rumah untuk ke tempat kerja , Richard kembali menarikku . Kali ini kucupannya lebih lama . Renungannya cukup aneh . Kata2nya yang tak mungkin dapat aku lupakan sepanjang hayatku adalah :

"Terima kasih kasihku , kaulah segalanya dalam hdiupku . Bagiku kau ibarat sebutir mutiara yang berkilauan , menyinari seluruh hidupku yang selama ini suram . Kau memperkenalkanku erti kasih sayang yang sejati . Cintamu terlalu agung meskipun tidak setaraf rasa cinta seorang Pencipta kepada seorang hambanya atau cinta seorang nabi terhadap ummatnya . Kau telah hadir dan memberikanku segala harapan yang kuinginkan selama ini ... Marty , Aku bersumpah yang cintaku tidak akan berubah terhadapmu .. buat selama2nya ." Aku terpaku ..

Hampir setengah hari aku termenung memikirkan kata2 Richard pagi tadi . Aku hubungi Richard , aku seolah2 mendengar suaranya seperti sayu . Cuma yang tak berubah ialah apabila mengucapkan kata2 I love u . Dia pasti ceria . Agak mengejutkan apabila kuterdengar bagai ada esakan dihujung talian sewaktu menamatkan perbualan kami . Aku tak tahu nak cakap apa , kecuali I love you too dan salam . Sebelum itu sempat juga dia meninggalkan pesan yang dia akan menjemputku untuk makan malam . Aku sudah pasti bersetuju . Pasti seronok naik motor dengannya . Sebelum itu , pemandu ayahku perlu diberitahu . Sudah menjadi rutin harianku , apabila pergi ke tempat kerja , ayah akan meminta pemandunya menjemputku sekalipun aku kurang senang dengan tindakan ayah itu. Namun aku bebas membuat sebarang keputusan bila menjelang petang . Aku bebas pulang dengan sesiapa saja . Sesiapa saja ?. Tak ... ayah tahu aku pasti akan pulang dengan Richard .

########

Tepat pukul 5.40 petang , aku sudah tercegat menanti Richard di depan bangunan pejabat ayahku . Ayah sudah berlalu kerana dia tahu siapa yang kutunggu . Beberapa orang pekerja masih berkeliaran di bangunan itu . Aku tidak menghiraukan mereka kerana tumpuanku hanyalah pada Richard . Orang kat sini tak pernah ambil pusing dengan apa yang orang lain buat . Mereka kenal siapa aku . Aku bukan lelaki lembut . Sikapku berbeza dengan mereka . Aku tak suka berkata kasar jauh sekali kotor . Tutur kataku jauh lebih sopan berbanding dengan anak muda di sini . Mungkin disebabkan inilah mereka agak segan untuk bergaul denganku . Kalau mereka mahu berhubung denganku pun , mereka terpaksa mengubah sikap mereka terlebih dahulu . Aku digosipkan dengan Richard . Aku tak tahu . Yang pasti mereka sedar kerana aku Richard terbuka hati memeluk Islam dan berubah sikap dari liar kepada pemuda yang berbudi bahasa . Ayah dan ibu Richard sangat berbangga dengan perubahan sikap Richard itu sekalipun mereka tahu yang Richard sudah berlainan pegangan dengan mereka . Lagipun kami tidak pernah menunjukkan sikap kami bagai seorang kekasih melainkan di rumah . Ayah sendiri pernah menjelaskan yang Richard masih perlukanku untuk mendalami ilmu islamnya .

Aku masih menunggu sedangkan waktu sudah melewati ke angka 6.15 malam . Suasana sudah gelap . maklumlah musim dingin . Salji memutih di sana sini . Sejuknya , hanya tuhan yang tahu . Aku sempat meneguk air untuk berbuka kemudian menunaikan solat maghrib .

Tepat jam 6.32 malam , tiba2 ayah muncul dan meminta aku masuk ke keretanya .

"Tak pelah ayah , nanti kalau Richard datang kesian dia ." "Jangan nak bantah , Richard tadi telefon dia tak dapat jemput kamu ."

Aku menurut sekalipun ada kesangsian dengan kata ayah tadi . Kenapa Richard telefon ayah , kenapa dia tak beritahu aku saja ?. Sekali imbas aku dapat melihat wajah ayah seperti dalam kecemasan namun ayah bijak mengawal . Aneh!. Memang aneh kerana ayah tak banyak bercerita seperti biasa dan ayah memandu agak laju berbanding selalu . Aku menjadi semakin keliru kerana ayah tidak melalui jalan biasa sama ada untuk menghantarku ke rumah atau membawaku pulang ke rumahnya . Sebaliknya dia meneruskan perjalanannya ke bandar Calgary yang indah itu .

######

Ayah menerenungku . Kemudian dia membelai rambutku dengan kasih sayang . Ayah memang sayangkan saya dengan kakak , tetapi sayalah yang selalu dapat kasih sayang itu . Aku masih keliru dengan sikap ayah . Apatah lagi ayah kini berhenti di sebuah hospital .Buat apa kat sini ?. Siapa yang sakit ?.

"Mohd Marty Van Dienal . Mungkin ada seseorang yang memerlukan kamu di sini ,sebab itu ayah bawa kamu ke sini . jom ."

Aku hanya mengekori ayah hinggalah sampai ke sebuah bilik . Bilik pesakit, tidak jauh dari bilik ICU!. Wajah ayah kurenung dengan penuh debaran ketika dia berbisik dengan seorang doktor yang baru keluar dari bilik kecemasan. Ayah hanya mengangguk . Dadaku berdebar kencang . Tanpa meminta kebenaran , aku menolak pintu dan melangkah masuk dengan debaran .Aku hampir bertembung dengan seorang doktor yang baru keluar. "C'mon , guy . He's waiting you like for ages ." Dia ?. Siapa .

Aku rasa hampir tersungkur tatkala melihat sekujur tubuh yang dalam kepayahan merenungku . Mulutnya bergerak2 seolah2 ingin berkata sesuatu . Dengan dada yang sarat dengan bebanan , hati yang terluka bagai dihiris sembilu aku pantas melangkah . Dengan pantas juga kukucup kakinya yang sudah pucat itu . Kurasa jejari panasnya membelai rambutku , lembut , lemah .

Wajah itu kurenung ....

bersambung ... assalamualaikum....

###

21 Gay Erotic Stories from Jest004

! Richard , kau dalam kenanganku [repeat story]

Bagi sesetengah orang , mendengar saja namaku mereka cuba membayangkan yang aku adalah seorang mix , hidup dengan kemewahan dan punya segala2nya untuk mengecapi kehidupan yang serba pendek ini . Memang , aku akui semua itu .Namaku Mohd Marty Van Dienal . Ayahku seorang melayu asli , penyayang dan berwajah tampan. Ibuku pula kacukan Danish+Dutch+Indonesia yang asalnya seorang penganut kristian

!100 Aku terlalu menyintaimu Richard...10

sambungan .... Meskipun kami sibuk dengan tugas masing2 namun kami tidak pernah menjadikan sibuk sebagai alasan untuk meluangkan masa bersama . Kadangkala aku membantu Richard dalam pembelajarannya khususnya menyediakan kajiannya terhadap perbandingan di antara alat2 kelengkapan peperangan kaum Red Indian yang wujud sejak berzaman lagi dengan koleksi barangan purba yang terdapat di

!11Richard aku terlalu menyintaimu ...11

sambungan ... 22 December 1999 , tarikh bencana dalam hidupku . Tarikh yang hingga saat ini mampu menjadikan aku bisu , tarikh yang mampu menggugat hati nuraniku , tarikh yang bisa membuatku berendam airmata . Ia merupakan detik yang memahat sejarah hitam dalam hidupku seolah2 ianya sudah berakhir . Detik yang meragut semangatku secara tiba2 . Ya Allah ... tabahkanlah hatiku . #####

!12Richard aku terlalu menyintaimu...12

Bagaikan ada batu yang menghempap di atas kepalaku . Terasa jantungku bagai direntap tatkala sekujur tubuh yang sedang menderita di hadapanku dan ia merupakan orang yang sangat kucintai . Longlai kakiku namun kugagahi jua . Kukucup kedua2 belah kakinya yang semakin sejuk dan menguncup . Meskipun ada calitan darah beku di situ namun aku tak peduli . Hatiku menderita setengah mati . Betapa

!6Richard aku terlalu menyayangimu... 6

Sebelum saya menyambung kisah ini , saya terpaksa menberi penjelasan yang saya kira perlu buat pengetahuan semua . Ada beberapa email yang saya terima yang mahu berkenalan dengan Marty , mahu berjumpa dan sebagainya . . Saya sudahpun menyampaikan perkara ini kepada Marty namun reaksi yang saya dapat adalah negatif . Dia enggan dikenali . Cukuplah anda semua mengenalinya melalui pengalaman

!8Richard , aku terlalu menyintaimu...8

assalamualaikum ... Maafkan saya kerana sering menamatkan cerita saya lebih awal dari yang diharapkan . Semuanya kerana kesibukan saya . Masa saya cukup terhad untuk mengolah kembali cerita yang sudah termaktub dalam motn ini . Lagipun sememangnya agak sukar untuk menceritakan semula , disamping faktor kepenatan , faktor malas juga mula meresap ke dalam fikiran saya ini . Yalah .. menulis kisah

!9 Aku terlalu menyintaimu...9

assalamualaikum semua ... sambungan ... Apabila hari raya menjelang tiba , kami berkesempatan untuk pulang ke Malaysia untuk menyambutnya . Sudah pasti Richard ada di sisiku . Bukan setakt Richard , malah kami juga berjaya memujuk kedua ibu bapa Richard untuk turut serta . Kami mahu mereka juga turut sama merasi kemeriahan orang Malaysia menyambut aidilfitri . Pada saat itu ,

!Richard .. aku terlalu menyintaimu...4

sambungan ... Musiam telah bertukar ganti. Ringkasnya cerita , hubungan kami telah berlangsung dan kini usianya mencecah 2 tahun enam bulan . Cinta kami ibarat api yang disimbah dengan minyak , marak menyala dan penuh dengan semangat . Benar , aku kini sedang melalui detik2 kemnisan cinta yang selama ini hanya tergambar di fikiranku atau yang sering menjadi modal pembikin filem untuk meraih

.... 2!Richard .. aku sangat menyintaimu ..2

sambungan .... Hampir dua minggu aku diserang dengan penyakit aneh ini . Penyakit yang aku sering mengharapkan agar Richard kembali dalam hidupku . Ibuku seperti mula dapat mengesan perubahanku namun aku cuba sedaya upaya mengelak untuk bercerita tentang itu . Ayah pula sntiasa sibuk sejak kebelakangan ini . Kesian ayah , ada anak pun langsung tak boleh harap . Namun aku berjanji dengan

...3!Richard ... aku sangat menyintaimu ..3

Assalamualaikum semua . Semoga sihat selalu . Di sini saya ingin menyetakan beberapa perkara sebagai menjawab beberapa email yang saya terima sejak cerita saya tersiar . 1- Ada yang meragui kisah saya ini sama ada betul atau tidak. Sebenarnya saya tak akan memaksa orang lain untuk percaya tapi saya tetap menegaskan bahawa cerita ini adalah kisah benar yang berlaku kepada pasangan saya , Marty

001 Richard .. I really love you .

Assalamualaikum semua , Sebelum saya memulakan penceritaan saya , saya terlebih dahulu mengucapkan ribuan terima kasih kepada yang sudi mengutus email kepada saya . Ada yang mahu berkenalan [ sekadar berkenalan ] , ada yang mahu berkenalan dengan Marty , ada juga yang tersentuh dengan kisah benar Marty dan tidak kurang juga yang tidak suka dengan kisah itu . Tak mengapalah . Tugas saya hanya

2 ...! Richard , aku terlalu merinduimu

Hampir dua tahun aku lebih banyak menghabiskan masaku di rumah . Bosan juga kerana tak buat apa2 . Ayah pula tidak mengizinkan aku membantunya dalam tempoh rawatan . Dia mahu memastikan aku benar2 sembuh barulah dia akan membenarkan . Perkara ini disokong pula oleh Dr. Dalmazio yang merawatku . Memang aku terlalu dimanjakan , namun aku tetap sedar dengan semua itu agar aku tidak menjadi keras

5! Richard .. aku terlalu menyintaimu ... 5

Richard pula , rezekinya semakin melimpah . Hampir setiap minggu ada saja kontrak baru yang dtawarkan. Cuma sekarang dia agak pemilih orangnya. Dia tidak lagi menerima sebarang kontak yang memerlukan dia melakukan adegan2 yang tidak wajar . Maksudku dia tidak lagi menerima tawaran untuk berbogel dan melakukan adengan yang menghairahkan .Aku sendiri tak tahu kenapa . Mungkin juga dia mahu menjaga

7!Richard aku terlalu menyintaimu....7

sambungan .... Di luar tingkap sana beberapa burung sedang bebas berterbangan dengan riang sebelum berhijrah ke penempatan lain tatkala musim dingin menjelma . Bukit2 dan gunung yang menjulang tinggi dihiasi dengan pepohon tetirus yang berceracak di sana sini . Manakala kabus masih menutupi sebahagian muka bumi Calgary ini , masih berbalam . Indah , memang indah pagi ini . Namun sayang ,

Aku sangat menyintaimu - 1 .

assalamualaikum semua , Maafkan saya kerana terpaksa memutuskan cerita saya dulu . Saya hal yang tidak dapat dielakkan . Kini saya , di samping orang yang saya sayang berusaha untuk meneruskan cerita yang berdasarkan pengalaman kami . Yang empunya cerita bertidak sebagai memantau setiap bait perkataan yang bakal saya utarakan di ruangan ini . maksudnya , dengan izinnya saya lakukan jika tidak ,

Aku sangat menyintaimu Richard

Assalamualaikum semua . saya sebenarnya baru saja mengikuti cerita2 di motn ini . Baru terjumpa kata orang . Oklah , saya tak mahu bercerita dengan lebih panjang lagi perihal bagaimana saya terjumpa dengan motn ini . Apa yang ingin saya lakukan adalah membantu partner saya yang meminta saya menceritakan semula kisah silamnya yang penuh tragis hinggakan saya sendiripun mengalirkan airmata

Aku terlalu menyintaimu - 4

assalamualaikum semua ... Sudah beberapa hari saya tak send saya punya cerita yang berdasarkan pengalaman my lover beberapa tahun yang lalu . Maklumlah , musim raya .. kami pun baru balik dari Parit Buntar dan Cameron Highland . Letihnya .. tak tahu nak cakap . Sekarang ni Marty tengah sambung tidur selepas solat dan baca quran . Saya pun sebenarnya masih mengantuk tetapi saya gagahi juga untuk

Aku terlalu menyintaimu -3

assalamualaikum kembali .. sambungan ... Sejak pertemuan itu aku sentiasa resah dan tak menentu . Hidup aku diselubungi dengan perasaan yang cukup aneh . Rasanya inilah kali pertama aku merasai 'penderitaan' ini . Masakan tidak , apa saja yang kulakukan , pasti wajah lelaki itu yang tergambar diingatan . Kenapalah aku asyik ingatkan Richard saja . Macam tak ada orang lain . Jatuh cintakah

Aku terlalu menyintaimu -5

assalamualaikum ... Bertemu kembali selepas beberapa hari saya tak mengarang sambungan cerita . Saya dan marty masih sibuk beraya di rumah2 saudara mara . Agak janggal juga sebab dalam usia seperti kami yang sudah melewati angka tiga puluh , sudah pasti ramai yang bertanyakan soalan cepu emas . Bila nak kahwin ?. Bila mereka bertanyakan soalan itu , saya hanya memandang Marty dan marty hanya

Aku terlalu menyintaimu -6

assalamualaikum .... ########### sambungan .. Kaki yang semakin menguncup itu kukucup semahunya . Ada calitan darah beku di kaki itu tidak kuhiraukan . Aku teresak2 menangis . Aku dapat merasakan tangan yang masih panas itu membelai rambutku . Sesekali dia mencengkam . Mungkin menahan rasa sakit yang tak tertanggung . Kemudian wajah itu kurenung dengan pandangan yang berbaur . Sukar

Aku terlalu menyintaimu ...

Assalamualaikum semua .. Sekali lagi saya kembali untuk meneruskan cerita yang menjadi sebahagian kenangan yang dimiliki oleh my lover , kekasih yang paling saya sayangi kini . Cukuplah saya katakan , kalau Allah membenarkan yang lelaki ini boleh menjadi isteri/ suamiku , sudah pasti Marty akan kupilih .. tapi ... Bohong , kalau saya tidak cemburu dengan ceritanya ini , tapi saya tak mahu

###

Web-04: vampire_2.0.3.07
_stories_story