Gay Erotic Stories

MenOnTheNet.com

7!Richard aku terlalu menyintaimu....7

by Jest004


sambungan ....

Di luar tingkap sana beberapa burung sedang bebas berterbangan dengan riang sebelum berhijrah ke penempatan lain tatkala musim dingin menjelma . Bukit2 dan gunung yang menjulang tinggi dihiasi dengan pepohon tetirus yang berceracak di sana sini . Manakala kabus masih menutupi sebahagian muka bumi Calgary ini , masih berbalam . Indah , memang indah pagi ini .

Namun sayang , keindahan pagi ini tidak dapat aku nikmati lantaran keresahan yang sedang aku tanggung , resah kerana merinduimu Richard . Aku seperti kepanasan meskipun suhu hanya sekitar 12 darjah celcius . Bukan setakat pagi ini , bahkan melewati hari2 yang berlalu pergi .

Sayang ... di mana kau sebenarnya . Aku terlalu merinduimu . Kembalilah ... Aku menitiskan airmata , air mata seorang lelaki untuk seseorang yang kucintai , juga seorang lelaki!.

Tiba2 aku terasa sepasang tangan menjalar dan memeluk pinggangku . Erat !. Siapa . Mataku beralih kepada tangan yang mendakapku . Tangan itu kekar . Ada jam berwarna perak di pergelangan tangannya . Seperti jam yang pernah aku hadiahkan kepada Richard ketika hari ulang tahunnya . Bau wangi tubuhnya seperti biasa aku rasai sebelum ini . Hatiku berdebar .

Sebaik sahaja aku berpaling , bibirku dipaut rakus tetapi kemudiannya lembut . Dengusan nafasnya kurasai , dan aku pasti . Tiada keraguan lagi bahawa lelaki inilah yang kunanti , lelaki inilah yang kurindui saban hari .

Richard sudah kembali , kembali ke sisi dan menyerikan hidup ini . Tapi , bila masanya dia sampai ?. Macam mana pula aku tak dengar orang mengetuk pintu dan membukanya . Ah!. Mungkin terlalu jauh fikiranku melayang sehingga dia kembalipun aku tak sedar .

Kurenung wajah itu sebaik sahaja kucupan kami berakhir . Tenang wajah itu . Bagai ada seri . Kuraba dan amati wajah itu . Kemudian kubelai dengan kasih dan sayang . Wjah yang sering mengganggu kehidupan harianku selama 15 hari ini . Makanku dan tidurku hanya bertemankan wajah anggun ini . Kuperhatikan , ada air di kelopak matanya , kemudian gugur satu persatu . Lantas kusapu dengan jemariku dengan hati yang sayu . Aku tahu dia juga dalam kerinduan .

"Marty.."

"Richard .."

Kami berpelukan . Aneh dunia ini . Dua lelaki yang gagah , berotot sana sini berpelukan bukan sekadar persahabatan , malah lebih jauh dari itu , kami sedang bercinta ! . Agak janggal rasanya apabila dua orang jejaka erat berdakapan , bertangisan kerana rindu akibat amukan cinta , cinta yang tak mengenal harta , cinta yang tak kenal jantina . Memang aneh !.

"Maafkan aku sayang kerana membiarkanmu dalam kerinduan . Aku sendiri tidak mampu bertahan dan aku turut merasai semua ini . Maafkan aku sayang ... aku tak akan berpisah denganmu lagi .. percayalah ..." Ujar Richard dalam sebak .

"Kau terlalu menderaku Richard .Kau langsung tidak menghubungiku . Kekadang aku sendiri tidak pasti apa kesilapanku sehingga kau membawa diri hilang entah ke mana . Atau ... kau sebenarnya mahu mengujiku ..."

"Tidak Marty ... pergiku bukan kerana rajukku tetapi aku ada missi yang sangat penting . Kelak kau akan tahu .."

Missi penting . Apa yang dimaksudkan dengan misi penting itu . Tentu ada sesuatu yang dirahsiakan .

"Marty ... wajahmu terlalu anggun tatkala kau baru bangun tidur ." Ujar Richard sambil tersenyum lebar .

"Siapa kata aku baru bangun tidur . Hakikatnya selama 15 hari ini , aku langsung tidak lena tidur . Bagaimana mahu tidur kalau hatiku kau bawa pergi . Malam tadi misalnya ... seingat aku ... aku hanya mampu tidur sekitar dua jam saja . selebihnya aku sering membayangkan yang kau ada di sisiku ..."

"Maafkan aku Marty ..." Kami berkucupan lagi . Lama .

"Kau semakin kacak Marty . Kukira wajahmu semakin hari semakin lawa . Aku bimbang yang kau akan ..." Belum pun sempat Richard menghabiskan kata2nya , aku sudah menutup mulutnya dengan tanganku . Aku tahu apa yang bakal diluahkan oleh Richard .

"Aku tahu .. kau takut aku lari mencari orang lain kan . Kau tak yakin dengan cintaku ?... Tolong jangan sesekali kau meragui kesetiaanku .. please . Lagipun aku tidaklah sehandsomemu ."

"Siapa kata?. Kau masih ingat lagi di saat kau menemaniku ketika shooting di Tunner Valley . Pengarahku , Bruce Wallce begitu tertarik denganmu . Katanya , dia tak pernah melihat seorang lelaki yang begitu menawan sepertimu . Lantas dia mahu aku memberikan maklumat tentang dirimu . Ertinya dia mahu menjadikan kamu terkenal . Katanya bintang masa depan . Sudah pasti aku tidak melakukannya . Nanti kau akan tinggalkan aku . Sudahnya , aku yang akan merana setengah mati ."

Aku mendiamkan diri . Rasanya sudah terlalu kerap dia berkata demikian sehingga aku malas melayan. Entah betul entahkan tidak . Tapi yang penting sekarang ini , aku tetap setia dengannya . Rasanya kasihku langsung tak berkurangan . Bertambah adalah .

Hampir setengah jam kami meluangkan masa . Kami kemudiannya lebih banyak mendiamkan diri . Hanya mata sahaja yang menggantikan mulut kami . Kami hanya memandang di antara satu sama lain tanpa rasa jemu . Pandangan dengan rasa penuh kecintaan . Pandangan kami bersatu . Jari jemari kami tersimpul erat bagai satu gambaran yang kami tidak akan terpisah lagi kecuali mati .

"Marty .. kamu harus bersiap . Hari ini mrupakan hari yang paling bersejarah dalam hidupku dan aku mahu kamu disampingku ."

Aku rasa aneh dengan permintaanya itu . Namun apabila aku melihat Richard berkemeja biru laut berjenama Calvin Klein , berkot hitam dan berseluar hitam , aku dapat merasakan sesuatu kelainan . Kemas dan menyerlahkan kekacakannya , lelaki yang pernah tersenarai di antara 100 lelaki yang terkacak di dunia itu .

Biasanya Richard hanya memakai pakaian begini apabila mahu menyertai majlis2 yang dianggap formal .

"Kita mahu ke mana ?. Bukankah lebih elok kalau kita menghabiskan hujung minggu dengan bersama2 . Ibuku sudah pasti akan menyediakan hidangan yang lazat2 ."

"Usah ditanya kerana aku tidak akan menjawab soalan itu . Kelak kau akan tahu juga . Lekas .. pergi mandi . Bau tubuhmu benar2 membuatku berahi ."

Aku tergelak dengan pengakuan Richard itu . Richard tidak pernah berubah . Aku bingkas lalu kucapai tuala yang tersidai di penjuru katilku . Aku mula membuka pakaianku satu persatu . Di hadapan Richard .

Richard sudah berada di muka pintu bilikku ketika aku sudah mula berbogel . Richard merenungku sambil menelan air liurnya . Dia tersenyum sambil berlalu .

Kira2 15 minit kemudiannya , aku sudahpun mempersiakan diri . Ketika di meja makan , aku merasa semakin aneh apabila ayah dan ibuku memakai pakaian yang cantik2 belaka .

Ayah dengan berbaju melayu dan dipadankan dengan kot berwarna hitam juga . Kemudian di lehernya terlilit sehelai serban berwarna putih berjalur hijau hadiah daripadaku ketika hari ulang tahun perkahwinan ayah . Ayah juga memakai kopiah .

Manakala ibu cantik dengan memakai baju kurung sutera berwarna kuning cair .Aku kenal baju itu . Baju itu adalah baju sutera cina yang kubelikan untuk ibu , juga hadiah hari lahirnya sekaligus ulang tahun perkahwinan mereka berdua . Tudungnya pula dihias dengan kerongsang berwarna keemasan yang aku beli ketika di Jalan Masjid India . Kukatakan pada ibu , ianya murah namun mendapat tempat yang tinggi di hati ibu .

Menurut ibu , dia hanya akan memakai pakaian pemberianku ini sekiranya ada peristiwa penting akan terjadi dan majlis besar. Sekalipun hatiku sedikit keliru , namun aku tidak pula bertanya . Lagipun aku tak mahu mencacatkan pagi ini dengan berbagai perkara yang memelikkan apatah lagi merisaukan . Aku mahu merayakan hari ini dengan penuh rasa kesyukuran kerana Richard sudah kembali semula setelah 15 hari menghilangkan diri .

Ketika dalam perjalanan menuju ke destinasi yang aku sendiri tidak tahu , aku tidak sudah2 memandang wajah yang sangat kurindui itu . Sesekali kugenggam erat tangannya itu . Richard hanya menegur sikapku itu . Bahaya , menurutnya . Tak banyak perkara yang kami perkatakan di sepanjang perjalanan kami . Richard lebih banya berdiam diri. Apa yang pasti , dia terlalu murah dengan senyum di pagi ini .

######################

Tanggal 22 July 1997 , di sebuah rumah seorang imam berketurunan pakistan , bersaksikan ayah dan beberapa orang lelaki lain yang aku sendiri tidak kenali , bertempat di kawasan kecil di antara pekan Hanna dan Drumheller kira2 135-145 dari Bandar Calgary , Richard mengucap dua kalimah syahadah . Lancar sebutannya dan fasih lidahnya .

Aku yang sentiasa di sisi Richard merasa tersentuh dengan peristiwa itu . Richard kemudiannya memelukku erat sambil menitiskan air mata . Aku ?. Sukar untuk menggambarkan perasaan ini . Aku bagai masih bermimpi yang Richard sudah menjadi sebahagian umat nabi kita . Apa yang pasti titisan airmata yang tertumpah sudah cukup menyerlahkan perasaanku ketika itu . Aku terlalu kagum dan bersyukur dengan kekuasaan Yang Maha Esa.

Selesai sahaja upacara itu , aku kemudiannya menunaikan silat sunat syukur , syukur kerana memberi peluang kepada Richard untuk menjadi seorang saudara baru . Selesai sahaja memberikan salam , aku lihat Richard sedang khusyu' menunaikan solat . Tertib perlakuannya . Cuma aku rasa aneh . Di mana Richard belajar ini semua ?. Rasanya aku masih belum mengajarya untuk melakukan solat dengan betul . Untuk menghafal lafaz niat danmengambil wuduk pun masih terkial2 .

Akhirnya hatiku mula dapat mengagak . Misteri kehilangan Richrad selama 15 hari ini barangkali ini yang Richard pelajari . Sedikit sebanyak aku merasa bersalah kerana gagal meluangkan lebih banyak masa untuk mengajarnya ibadat2 yanga penting seperti solat .

Setelah selesai segalanya , kami kemudiannya diperkenalkan dengan dua orang saudara baru juga . Brad Philips [ Mohd Taufiq ] dan Marcelo de Vella [Abd Syukur ] , seorang keturunan European Descent dan seorang lagi keturunan Latin .

Esok malamnya , ayah dan ibu mengadakan majlis kesyukuran khas buat Richard . Ayah dan ibu sememangnya gembira kerana hasrat mereka mahu melihat Richard menjadi seorang muslim tercapai . Lebih mengembirakan , kakak pulang dengan membawa calon suaminya , seorang Australian yang sudah lama menjadi muslim . Ayah dan ibu menerima lelaki itu dengan senang hati . Aku sendiri turut gembira dengan kehadirannya . Mengikut firasatku , lelaki itu memang sesuai dengan kakakku . Bagus pertuturan dan perlakuannya . Sopan dan yang paling penting dia hormatkan ayah dan ibu .

Ayah turut mengundang beberapa kenalan rapat ayah yang beragama Islam . Imam yang bertanggungjawab membawa Richard kepada Islam juga ada . Apa yang mahu diperkatakan lagi . Richard hanya teresak2 di bahuku . Terharu katanya dan dia tidak sendirian .

bersambung........

###

21 Gay Erotic Stories from Jest004

! Richard , kau dalam kenanganku [repeat story]

Bagi sesetengah orang , mendengar saja namaku mereka cuba membayangkan yang aku adalah seorang mix , hidup dengan kemewahan dan punya segala2nya untuk mengecapi kehidupan yang serba pendek ini . Memang , aku akui semua itu .Namaku Mohd Marty Van Dienal . Ayahku seorang melayu asli , penyayang dan berwajah tampan. Ibuku pula kacukan Danish+Dutch+Indonesia yang asalnya seorang penganut kristian

!100 Aku terlalu menyintaimu Richard...10

sambungan .... Meskipun kami sibuk dengan tugas masing2 namun kami tidak pernah menjadikan sibuk sebagai alasan untuk meluangkan masa bersama . Kadangkala aku membantu Richard dalam pembelajarannya khususnya menyediakan kajiannya terhadap perbandingan di antara alat2 kelengkapan peperangan kaum Red Indian yang wujud sejak berzaman lagi dengan koleksi barangan purba yang terdapat di

!11Richard aku terlalu menyintaimu ...11

sambungan ... 22 December 1999 , tarikh bencana dalam hidupku . Tarikh yang hingga saat ini mampu menjadikan aku bisu , tarikh yang mampu menggugat hati nuraniku , tarikh yang bisa membuatku berendam airmata . Ia merupakan detik yang memahat sejarah hitam dalam hidupku seolah2 ianya sudah berakhir . Detik yang meragut semangatku secara tiba2 . Ya Allah ... tabahkanlah hatiku . #####

!12Richard aku terlalu menyintaimu...12

Bagaikan ada batu yang menghempap di atas kepalaku . Terasa jantungku bagai direntap tatkala sekujur tubuh yang sedang menderita di hadapanku dan ia merupakan orang yang sangat kucintai . Longlai kakiku namun kugagahi jua . Kukucup kedua2 belah kakinya yang semakin sejuk dan menguncup . Meskipun ada calitan darah beku di situ namun aku tak peduli . Hatiku menderita setengah mati . Betapa

!6Richard aku terlalu menyayangimu... 6

Sebelum saya menyambung kisah ini , saya terpaksa menberi penjelasan yang saya kira perlu buat pengetahuan semua . Ada beberapa email yang saya terima yang mahu berkenalan dengan Marty , mahu berjumpa dan sebagainya . . Saya sudahpun menyampaikan perkara ini kepada Marty namun reaksi yang saya dapat adalah negatif . Dia enggan dikenali . Cukuplah anda semua mengenalinya melalui pengalaman

!8Richard , aku terlalu menyintaimu...8

assalamualaikum ... Maafkan saya kerana sering menamatkan cerita saya lebih awal dari yang diharapkan . Semuanya kerana kesibukan saya . Masa saya cukup terhad untuk mengolah kembali cerita yang sudah termaktub dalam motn ini . Lagipun sememangnya agak sukar untuk menceritakan semula , disamping faktor kepenatan , faktor malas juga mula meresap ke dalam fikiran saya ini . Yalah .. menulis kisah

!9 Aku terlalu menyintaimu...9

assalamualaikum semua ... sambungan ... Apabila hari raya menjelang tiba , kami berkesempatan untuk pulang ke Malaysia untuk menyambutnya . Sudah pasti Richard ada di sisiku . Bukan setakt Richard , malah kami juga berjaya memujuk kedua ibu bapa Richard untuk turut serta . Kami mahu mereka juga turut sama merasi kemeriahan orang Malaysia menyambut aidilfitri . Pada saat itu ,

!Richard .. aku terlalu menyintaimu...4

sambungan ... Musiam telah bertukar ganti. Ringkasnya cerita , hubungan kami telah berlangsung dan kini usianya mencecah 2 tahun enam bulan . Cinta kami ibarat api yang disimbah dengan minyak , marak menyala dan penuh dengan semangat . Benar , aku kini sedang melalui detik2 kemnisan cinta yang selama ini hanya tergambar di fikiranku atau yang sering menjadi modal pembikin filem untuk meraih

.... 2!Richard .. aku sangat menyintaimu ..2

sambungan .... Hampir dua minggu aku diserang dengan penyakit aneh ini . Penyakit yang aku sering mengharapkan agar Richard kembali dalam hidupku . Ibuku seperti mula dapat mengesan perubahanku namun aku cuba sedaya upaya mengelak untuk bercerita tentang itu . Ayah pula sntiasa sibuk sejak kebelakangan ini . Kesian ayah , ada anak pun langsung tak boleh harap . Namun aku berjanji dengan

...3!Richard ... aku sangat menyintaimu ..3

Assalamualaikum semua . Semoga sihat selalu . Di sini saya ingin menyetakan beberapa perkara sebagai menjawab beberapa email yang saya terima sejak cerita saya tersiar . 1- Ada yang meragui kisah saya ini sama ada betul atau tidak. Sebenarnya saya tak akan memaksa orang lain untuk percaya tapi saya tetap menegaskan bahawa cerita ini adalah kisah benar yang berlaku kepada pasangan saya , Marty

001 Richard .. I really love you .

Assalamualaikum semua , Sebelum saya memulakan penceritaan saya , saya terlebih dahulu mengucapkan ribuan terima kasih kepada yang sudi mengutus email kepada saya . Ada yang mahu berkenalan [ sekadar berkenalan ] , ada yang mahu berkenalan dengan Marty , ada juga yang tersentuh dengan kisah benar Marty dan tidak kurang juga yang tidak suka dengan kisah itu . Tak mengapalah . Tugas saya hanya

2 ...! Richard , aku terlalu merinduimu

Hampir dua tahun aku lebih banyak menghabiskan masaku di rumah . Bosan juga kerana tak buat apa2 . Ayah pula tidak mengizinkan aku membantunya dalam tempoh rawatan . Dia mahu memastikan aku benar2 sembuh barulah dia akan membenarkan . Perkara ini disokong pula oleh Dr. Dalmazio yang merawatku . Memang aku terlalu dimanjakan , namun aku tetap sedar dengan semua itu agar aku tidak menjadi keras

5! Richard .. aku terlalu menyintaimu ... 5

Richard pula , rezekinya semakin melimpah . Hampir setiap minggu ada saja kontrak baru yang dtawarkan. Cuma sekarang dia agak pemilih orangnya. Dia tidak lagi menerima sebarang kontak yang memerlukan dia melakukan adegan2 yang tidak wajar . Maksudku dia tidak lagi menerima tawaran untuk berbogel dan melakukan adengan yang menghairahkan .Aku sendiri tak tahu kenapa . Mungkin juga dia mahu menjaga

7!Richard aku terlalu menyintaimu....7

sambungan .... Di luar tingkap sana beberapa burung sedang bebas berterbangan dengan riang sebelum berhijrah ke penempatan lain tatkala musim dingin menjelma . Bukit2 dan gunung yang menjulang tinggi dihiasi dengan pepohon tetirus yang berceracak di sana sini . Manakala kabus masih menutupi sebahagian muka bumi Calgary ini , masih berbalam . Indah , memang indah pagi ini . Namun sayang ,

Aku sangat menyintaimu - 1 .

assalamualaikum semua , Maafkan saya kerana terpaksa memutuskan cerita saya dulu . Saya hal yang tidak dapat dielakkan . Kini saya , di samping orang yang saya sayang berusaha untuk meneruskan cerita yang berdasarkan pengalaman kami . Yang empunya cerita bertidak sebagai memantau setiap bait perkataan yang bakal saya utarakan di ruangan ini . maksudnya , dengan izinnya saya lakukan jika tidak ,

Aku sangat menyintaimu Richard

Assalamualaikum semua . saya sebenarnya baru saja mengikuti cerita2 di motn ini . Baru terjumpa kata orang . Oklah , saya tak mahu bercerita dengan lebih panjang lagi perihal bagaimana saya terjumpa dengan motn ini . Apa yang ingin saya lakukan adalah membantu partner saya yang meminta saya menceritakan semula kisah silamnya yang penuh tragis hinggakan saya sendiripun mengalirkan airmata

Aku terlalu menyintaimu - 4

assalamualaikum semua ... Sudah beberapa hari saya tak send saya punya cerita yang berdasarkan pengalaman my lover beberapa tahun yang lalu . Maklumlah , musim raya .. kami pun baru balik dari Parit Buntar dan Cameron Highland . Letihnya .. tak tahu nak cakap . Sekarang ni Marty tengah sambung tidur selepas solat dan baca quran . Saya pun sebenarnya masih mengantuk tetapi saya gagahi juga untuk

Aku terlalu menyintaimu -3

assalamualaikum kembali .. sambungan ... Sejak pertemuan itu aku sentiasa resah dan tak menentu . Hidup aku diselubungi dengan perasaan yang cukup aneh . Rasanya inilah kali pertama aku merasai 'penderitaan' ini . Masakan tidak , apa saja yang kulakukan , pasti wajah lelaki itu yang tergambar diingatan . Kenapalah aku asyik ingatkan Richard saja . Macam tak ada orang lain . Jatuh cintakah

Aku terlalu menyintaimu -5

assalamualaikum ... Bertemu kembali selepas beberapa hari saya tak mengarang sambungan cerita . Saya dan marty masih sibuk beraya di rumah2 saudara mara . Agak janggal juga sebab dalam usia seperti kami yang sudah melewati angka tiga puluh , sudah pasti ramai yang bertanyakan soalan cepu emas . Bila nak kahwin ?. Bila mereka bertanyakan soalan itu , saya hanya memandang Marty dan marty hanya

Aku terlalu menyintaimu -6

assalamualaikum .... ########### sambungan .. Kaki yang semakin menguncup itu kukucup semahunya . Ada calitan darah beku di kaki itu tidak kuhiraukan . Aku teresak2 menangis . Aku dapat merasakan tangan yang masih panas itu membelai rambutku . Sesekali dia mencengkam . Mungkin menahan rasa sakit yang tak tertanggung . Kemudian wajah itu kurenung dengan pandangan yang berbaur . Sukar

Aku terlalu menyintaimu ...

Assalamualaikum semua .. Sekali lagi saya kembali untuk meneruskan cerita yang menjadi sebahagian kenangan yang dimiliki oleh my lover , kekasih yang paling saya sayangi kini . Cukuplah saya katakan , kalau Allah membenarkan yang lelaki ini boleh menjadi isteri/ suamiku , sudah pasti Marty akan kupilih .. tapi ... Bohong , kalau saya tidak cemburu dengan ceritanya ini , tapi saya tak mahu

###

Web-04: vampire_2.0.3.07
_stories_story