Gay Erotic Stories

MenOnTheNet.com

!6Richard aku terlalu menyayangimu... 6

by Jest004


Sebelum saya menyambung kisah ini , saya terpaksa menberi penjelasan yang saya kira perlu buat pengetahuan semua .

Ada beberapa email yang saya terima yang mahu berkenalan dengan Marty , mahu berjumpa dan sebagainya . .

Saya sudahpun menyampaikan perkara ini kepada Marty namun reaksi yang saya dapat adalah negatif . Dia enggan dikenali . Cukuplah anda semua mengenalinya melalui pengalaman yang pernah dilalui .

Untuk pengetahuan semua , Marty pernah masuk dalam ruangan free-face / free-pic - kalau tak salah - tetapi hanya bertahan dalam beberapa bulan saja . Terlalu banyak godaan katanya . Selepas itu dia menarik diri . Kalau ada sesiapa yang pernah melayari ruangan itu , kemungkinan besar pernah menatap gambar Marty . Handsome sangat kan?. Saya sendiri berkenalan dengannya melalui laman itu . Selepas kami berjumpa , kami sepakat untuk berundur diri dan membina hidup baru .

Di harap pembaca semua dapat mengerti perasaan Marty ketika ini . Kalau sesiapa nak kenal saya tu ... mungkin lebih mudah . kalau setakat nak kenal saja tak jadi masalah ... tapi kalau nak lebih dari itu , maaflah . Saya sudah terlalu berpuas hati dengan adanya Marty di samping saya . Walaupun saya sedar yang saya tidak mungkin dapat memiliki cinta sejati Marty namun kasih sayang yang sedikit pun sudah memadai . Kalau tak dapat jadi kekasih , jadi teman rapat pun saya kira dah terlalu bersyukur . Tapi alhamdulillah ... nampaknya kehadiran saya sedikit sebanyak dapat mengurangkan kesedihan Marty selama ini ...

######

sambungan ...

Richard nampaknya bersungguh2 mempelajari Islam . Dia seolah2 sudah nekad dengan azamnya . Dia benar2 mengotakan segala janjinya mahu mempelajari Islam sekalipun dia masih belum menyuarakan hasrat untuk menjadi seorang muslim . Namun detik hati saya sering menyatakan bahawa Richard bakal convert sedikit masa lagi . Cuma menanti saat dan ketikanya sahaja .

Demi kasihku kepada Richard , aku sanggup menghabiskan banyak wang untuk membeli buku2 yang bercorakkan Islam . Ada yang aku beli ketika di Kuala Lumpur , khususnya di Taman Dr. Ismail . Ada juga buku yang aku dapat hasil dari kiriman sepupu2ku yang belajar istitusi2 pengajian tinggi awam dan swasta .

Pernah juga aku mengunjungi perkim untuk mendapatkan pandangan dan nasihat . Meskipun masaku sangat singkat , namun aku tetap berusaha memenuhi permintaan Richard .

Untuk pengetahuan semua , kadangkala aku kembali ke Malaysia sekerap yang mungkin demi mengunjungi adik beradik ayah yang masih ada . Yalah .. ketika mereka masih ada . Lagipun Pak Ngah sejak akhir2 ni asyik sakit saja . Mungkin Pak Nagh sudah tua , 73 tahun tetapi masih punya semangat yang kuat .

Katika inilah , aku terpaksa meninggalkan Richard sendirian di Kanada . Sukar untuk aku memintanya pergi bersama2 denganku kerana dia sering sibuk dan terikat dengan kontraknya . Sedih memang sedih tetapi tak lama . Aku terbang ke Malaysia paling lama pun empat hari .Aku tak boleh lama berpisah dengan Richard ..

Dengan waktu sesingkat inilah , aku cuba mengambil kesempatan mencari peluang dengan mengunjungi Pusat Islam untuk bertanyakan mereka perihal buku2 yang bagus untuk dijadikan rujukan dan sebagainya .

Richard benar2 suka membaca buku karangan Ulama' terkenal Ahmed Deedat , ulama Africa Selatan yang sekarang ini sedang lumpuh seluruh anggota badan . Dia juga gemar dengan buku2 karangan Yusuf Qardawi atau Dr. Abdul Muta'al as Sa'idy yang terkenal dengan buku dailognya di antara seorang paderi dengan seorang pemuda Islam yang begitu bersemangat untuk membela Islam .

Tidak cukup dengan itu , saya menyuarakan hasrat Richard itu kepada ayah dan ayah turut membantu mempekenalkan kami dengan seorang rakannya yang warak berketurunan Mesir yang sudah lama menetap di bumi Kanada .

Ayah memang gembira dengan hasrat Richard itu . Lantas dia memintaku supaya sentiasa berdampingan dengan Richard . Jangan sesekali merasa jemu untuk menjelaskan kepadanya tentang prinsip Islam . Ayah benar2 mahu aku menarik Richard untuk menjadi seorang Muslim . dan kalau ada kesempatan , ayah sendiri akan mengajar Richard tentang asas2 Islam agar Richard memahami tentang Islam keseluruhannya . Dalam waktu yang sama , Richard mula belajar mengenal huruf2 alquran . Sekalipun agak sukar , da tetap mempelajarinya dengan tekun , suatu yang sangat membanggakanku .

Ibu pula sentiasa memberikan sokongan yang tidak berbelah bagi . Ibu dan ayah mahu Richard menjadi sebahagian keluarga ini . Apabila aku mendengar cita2 ibu ini , hatiku mula berdetik bimbang tetapi aku tidak pula terus bertanya .Aku tahu aku cemburu . Mungkin ayah dan ibu merancangmahu menjodohkan Richard dengan kakak , tapi ...

Dengan Richard kusuarakan hasrat ayah dan ibu itu . Reaksi Richard , dia hanya tersenyum2 seperti mengejekku sahaja . Aku tersinggung .

"Kamu cemburu ?!." Soalnya sambil ketawa . Kuat pula tu .

"Untuk apa aku perlu cemburu ." Aku menepis telahan Richard itu sekalipun memang itu hakikatnya . "Aku tahu kamu cemburu . Tengok tu , muka dah merah ." Ejeknya sambil hujung jari telunjuknya menguis rambutku yang semakin panjang .

"Marty , ayah telahpun menjelaskan kepadaku maksud kata2nya itu . Usah bimbang . Ayah mahu aku menjadi sebahagian keluarga bahagia ini , dia mahu aku menjadi abangmu ." "Abang !!?." Sampukku tiba2 . Richard masih tersenyum lebar sedang aku sendiri semakin gelisah.

"Hmmm ... abang kepada Mohd Marty Van Dienal bin ..... . Bukan ke aku lebih tua berbanding denganmu ?." "Setahun saja ." "Kira tualah tu ... dan kamu akan menjadi adikku." Aku hanya merenung Richard yang tidak henti2 mengusik .

"C'mon Marty .. usah salah faham . Aku tahu kamu fikir ayah mahu menjodohkan aku dengan kakakmu ?.kan ?.. Kamu ni terlalu emosional . Bukankah kakakmu sudah punya pacar . Masakan ayahmu mahu melihat anak gadisnya sengsara bila berkahwin dengan lelaki sepertiku . Nanti yang merana bukan anak perempuannya saja , bahkan anak terunanya yang kacak ini . Aku tahu kamu benar2 cemburu , tapi aku sangat kagum kerana kamu berjaya menyembunyikan perasaanmu itu dengan bijak. Kamu terlalu tabah dan sabar . Kalau aku sudah lama aku mengamuk !."

"Mengamuk ?!. Sejak bila pula kamu pandai mengamuk kerana cemburu ?."

Richard melepaskan keluhannya . Berat. "Itulah ... kamu masih belum dapat membaca fikiranku rupanya . Ingat , masa kamu menemaniku ketika pengambaran dibuat di Montreal ?. Pengarahku ternyata begitu tertarik denganmu . Katanya , kamu terlalu kacak dan bentuk fisikalmu menarik .Mampu menjadi bintang di masa hadapan . Lantas dia mahu bertanyakan lebih lanjut tentang dirimu melaluiku. Sudah pasti aku enggan berbuat begitu. Beberapa teman seperjuanganku juga begitu . Malah ada seorang model lelaki yang menyatakan yang dia sanggup membayarmu seratus ribu asalkan kamu sanggup tidur dengannya semalaman . Ingat janet , alison , Roger , Adam dan Leonard ?. Mereka itu ular !!! ... Kamu tahu , sekembalinya kami ke hotel , aku memberikan amaran kepada mereka agar jangan menggangumu . Kepada mereka aku bilang yang kamu adalah sepupuku . Kamu tidak perlukan wang mereka ... dan aku minta mereka berhati2 . Sekali mereka cuba mengganggumu , maka kamu akan beri surat saman bernilai jutaan dollar .Satu peristiwa lagi , ketika kamu menjadi model gantian . Kamu dalam diam benar2 melukakan hatiku . sudahlah kamu membuat keputusan tanpa memberitahuku terlebih dahulu . Yang pasti aku tidak tahan melihatmu disentuh , didakap oleh pembantu pengarah yang sememang buaya itu . Aku tahu itu cuma latihan tetapi sudah cukup membuatku menderita . Mujurlah aku belajar bersabar darimu . Kalau tidak , sudah lama aku pecahkan muka pengarah itu ."

Jelas richard dengan panjang lebar . Aku yang mendengarnya hanya melopong . Memang aku gagal memahami perasaan Richard ketika itu . Aku tak pernah menyangka , di sebalik tawanya yang ceria rupanya dia kuat juga cemburunya .

Sejak hari itu aku semakin menyelami perasaannya dan aku sedaya upaya akan mengelakkan dirinya dari tersinggung . Siapa tak sayangkan kekasihnya oii !!.

###############

July 1997 , Fikiranku langsung tak tenteram . Aku gelisah sepanjang hari . Makanku , dudukku , malah aku langsung tak dapat tidur . Semuanya kerana Richard .

Richard menghilangkan dirinya secara tiba2 . Puas sudah aku cuba menghubunginya . Masih juga gagal . aku juga menghubungi agensinya namun jawapannya tetap negatif . Mereka sendiri tidak tahu ke mana Richard menghilang . Sudah beberapa hari Richard tidak menghubungi mereka .

Dalam pada itu mereka mahu menawarkan kontrak baru kepada Richard , malangnya , disebabkan Richard gagal dihubungi , maka mereka terpaksa mencari model baru yang sesuai dengan kerektor iklan yang ingin dibuat .

Aku turut menghubungi ibu bapa Richard di St. Lawrence namun jawapannya tetap menghampakan . Ayah turut sama berusaha menjejaki Richard sehinggalah ayah sendiri seperti berputus asa . Nak kata Richard ditimpa kesusahan , rasanya tidak . Dia tidak pernah memberitahuku . Nak kata dia mahu merahsiakan , rasanya Richard bukan begitu kerana selepas kami intim Richard pernah mengaku yang dia malu untuk berbohong denganku . Perihal dalam seluar pun dia boleh ceritakan apatah lagi perkara lain . Aku bingung . Lebih tepat lagi , menderita kerana merindui Richard .

Cuma perasaan itu sedikit kendur apabila aku terjumpa sekeping nota yang ditulis sendiri oleh Richard yang kemudiannya diletakkan di atas meja peribadinya . Entah mengapa aku tak perasan akan kewujudan nota itu sebelumnya .

I know that you will get here honey but , please don't worry . Nothing problem with me . I just go for myself and it takes for a few days . And .. please promise to me Marty ... that you will wait me and we will be together . I love you everlastingly ...

Richard.

Nota Richard itu bagai pengubat perasaanku . Nyatalah , tidak ada sesuatu yang buruk berlaku kepada Richard . Cuma aku masih tertanya2 , kemana agaknya dia ?.

Sebenarnya kami jarang berpisah . bagiku , kalau sehari tak jumpa dengannya , sudah pasti Richard akan menghubungiku . Dia akan mula bising mengomel. Katanya aku dah tak sayangkan dia lagi . Gila!. Aku sendiri , sering kerinduan meskipun dia di depan mata , apatah lagi berpisah seperti ini . Mahu sasau dibuatnya .

Maka hiduplah aku dengan penuh kerinduan . Dadaku sesak dengan perasaan itu . Untuk mengurangkan perasaan itu , aku akan memastikan diriku mengunjungi apartment mewahnya setiap hari . Kadang2 aku tidur di sana dengan bertemankan kerinduan . Ayah sendiri kadang2 agak pelek dengan sikapku namun dia tak banyak soal . Dia benar2 seorang ayah yang memahami sekalipun kepada seorang anak bujangnya yang sudah melepasi usia suku abad ini.

Salain itu , untuk mengurangkan kerinduanku kepada Richard aku akan menyibukkan diri . Aku kerap berkumpul dengan teman2ku yang lain khususnya yang pernah sama2 sebumbung di restauran pakistan dulu . Aku akan mengemas rumah Richard dan mengubah kedudukan perabotnya menurut cita rasaku . Richrad tak pernah merungut sebelum ini kalau aku cuba mengemaskini semua apartmentnya itu . Lagipun semasa pertama kali aku datang ke rumahnya , rumahnya macam tongkang karam . Langsung tak berkemas . Terlalu sibuk katanya . Kalau ada masa pun di hujung minggu tetapi selalunya masa itu dihabiskan untuk tidur saja .

hari semakin berlalu pergi , malam silih berganti . Hari2 yang berlalu bertukar menjadi minggu . Hiduplah aku dalam kerinduan , rindu terhadap kekasih yang entah pergi ke mana .

###################### Cukup hari yang ke 15 , aku rasa tidak bermaya . Mujur hari ini hujung minggu , tak perlu tergesa2 seperti hari2 yang lain . Kalau tidak sudah pasti aku akan meminta cuti daripada ayah . Ayah sudah pasti mengizinkan . Dia pemilik syarikat dan dia juga bos tempatku bekerja . Lagipun aku tidak terikat dengan undang2 syarikat . Aku hanya bekerja dengan ayah secara peribadi . Ayah sendiri yang menggajiku , ayah sendiri yang berhak menentukan kerjaku , bukan syarikat . Memang agak pelik tetapi ini yang berlaku . Kehadiranku di syarikat adalah untuk menemani ayah sekaligus mempelajari segala yang berkaitan dengan syarikat . Jadi aku bebas tanpa syarat . Sekalipun begitu , aku tetap tekun dengan caraku . Aku cuba membentuk disiplinku sendiri . Sekalipun aku tidak terikat dengan peraturan syarikat , namun aku rasa aku lebih bertanggungjawab berbanding sebahagian perkerja ayah . Bukan nak angkat bakul , tetapi ayah sendiri yang menyatakannya kepadaku !.

Sejak akhir2 ini aku perhatikan yang ayah begitu tenang . Ticak seperti sebelum . Kalau sebelum ini dia turut merasai kehilangan Richard yang entah ke mana , namun sejak kebelakangan ini ayah lebih tenang . Tidak nampak runsing di wajahnya . Ayah kerap memujukku agar bersabar dan dia yakin yang Richard akan kembli bila2 masa saja .Aku hanya memandang wajah ayah dengan senyuman . Aku rasa senyuman itu tawar , setawar2nya . Ah!. Ayah terlalu mudah berkata begitu sedangkan aku yang sengsara . Ayah tahu apakah sebenarnya yang terjadi kepada anak bujangnya yang seorang ini . Maafkan aku ayah kerana merahsiakan semuanya ini .

Ayah tak tahu bahawa rinduku ini bukan rindu di antara sahabat kepada sahabatnya yang lain . Ayah tak tahu yang kasih anaknya ini kasih yang biasa . Rinduku adalah tanda syang dan resahku adalah rasa cintaku , cinta kepada Richard .

bersambung ....

###

21 Gay Erotic Stories from Jest004

! Richard , kau dalam kenanganku [repeat story]

Bagi sesetengah orang , mendengar saja namaku mereka cuba membayangkan yang aku adalah seorang mix , hidup dengan kemewahan dan punya segala2nya untuk mengecapi kehidupan yang serba pendek ini . Memang , aku akui semua itu .Namaku Mohd Marty Van Dienal . Ayahku seorang melayu asli , penyayang dan berwajah tampan. Ibuku pula kacukan Danish+Dutch+Indonesia yang asalnya seorang penganut kristian

!100 Aku terlalu menyintaimu Richard...10

sambungan .... Meskipun kami sibuk dengan tugas masing2 namun kami tidak pernah menjadikan sibuk sebagai alasan untuk meluangkan masa bersama . Kadangkala aku membantu Richard dalam pembelajarannya khususnya menyediakan kajiannya terhadap perbandingan di antara alat2 kelengkapan peperangan kaum Red Indian yang wujud sejak berzaman lagi dengan koleksi barangan purba yang terdapat di

!11Richard aku terlalu menyintaimu ...11

sambungan ... 22 December 1999 , tarikh bencana dalam hidupku . Tarikh yang hingga saat ini mampu menjadikan aku bisu , tarikh yang mampu menggugat hati nuraniku , tarikh yang bisa membuatku berendam airmata . Ia merupakan detik yang memahat sejarah hitam dalam hidupku seolah2 ianya sudah berakhir . Detik yang meragut semangatku secara tiba2 . Ya Allah ... tabahkanlah hatiku . #####

!12Richard aku terlalu menyintaimu...12

Bagaikan ada batu yang menghempap di atas kepalaku . Terasa jantungku bagai direntap tatkala sekujur tubuh yang sedang menderita di hadapanku dan ia merupakan orang yang sangat kucintai . Longlai kakiku namun kugagahi jua . Kukucup kedua2 belah kakinya yang semakin sejuk dan menguncup . Meskipun ada calitan darah beku di situ namun aku tak peduli . Hatiku menderita setengah mati . Betapa

!6Richard aku terlalu menyayangimu... 6

Sebelum saya menyambung kisah ini , saya terpaksa menberi penjelasan yang saya kira perlu buat pengetahuan semua . Ada beberapa email yang saya terima yang mahu berkenalan dengan Marty , mahu berjumpa dan sebagainya . . Saya sudahpun menyampaikan perkara ini kepada Marty namun reaksi yang saya dapat adalah negatif . Dia enggan dikenali . Cukuplah anda semua mengenalinya melalui pengalaman

!8Richard , aku terlalu menyintaimu...8

assalamualaikum ... Maafkan saya kerana sering menamatkan cerita saya lebih awal dari yang diharapkan . Semuanya kerana kesibukan saya . Masa saya cukup terhad untuk mengolah kembali cerita yang sudah termaktub dalam motn ini . Lagipun sememangnya agak sukar untuk menceritakan semula , disamping faktor kepenatan , faktor malas juga mula meresap ke dalam fikiran saya ini . Yalah .. menulis kisah

!9 Aku terlalu menyintaimu...9

assalamualaikum semua ... sambungan ... Apabila hari raya menjelang tiba , kami berkesempatan untuk pulang ke Malaysia untuk menyambutnya . Sudah pasti Richard ada di sisiku . Bukan setakt Richard , malah kami juga berjaya memujuk kedua ibu bapa Richard untuk turut serta . Kami mahu mereka juga turut sama merasi kemeriahan orang Malaysia menyambut aidilfitri . Pada saat itu ,

!Richard .. aku terlalu menyintaimu...4

sambungan ... Musiam telah bertukar ganti. Ringkasnya cerita , hubungan kami telah berlangsung dan kini usianya mencecah 2 tahun enam bulan . Cinta kami ibarat api yang disimbah dengan minyak , marak menyala dan penuh dengan semangat . Benar , aku kini sedang melalui detik2 kemnisan cinta yang selama ini hanya tergambar di fikiranku atau yang sering menjadi modal pembikin filem untuk meraih

.... 2!Richard .. aku sangat menyintaimu ..2

sambungan .... Hampir dua minggu aku diserang dengan penyakit aneh ini . Penyakit yang aku sering mengharapkan agar Richard kembali dalam hidupku . Ibuku seperti mula dapat mengesan perubahanku namun aku cuba sedaya upaya mengelak untuk bercerita tentang itu . Ayah pula sntiasa sibuk sejak kebelakangan ini . Kesian ayah , ada anak pun langsung tak boleh harap . Namun aku berjanji dengan

...3!Richard ... aku sangat menyintaimu ..3

Assalamualaikum semua . Semoga sihat selalu . Di sini saya ingin menyetakan beberapa perkara sebagai menjawab beberapa email yang saya terima sejak cerita saya tersiar . 1- Ada yang meragui kisah saya ini sama ada betul atau tidak. Sebenarnya saya tak akan memaksa orang lain untuk percaya tapi saya tetap menegaskan bahawa cerita ini adalah kisah benar yang berlaku kepada pasangan saya , Marty

001 Richard .. I really love you .

Assalamualaikum semua , Sebelum saya memulakan penceritaan saya , saya terlebih dahulu mengucapkan ribuan terima kasih kepada yang sudi mengutus email kepada saya . Ada yang mahu berkenalan [ sekadar berkenalan ] , ada yang mahu berkenalan dengan Marty , ada juga yang tersentuh dengan kisah benar Marty dan tidak kurang juga yang tidak suka dengan kisah itu . Tak mengapalah . Tugas saya hanya

2 ...! Richard , aku terlalu merinduimu

Hampir dua tahun aku lebih banyak menghabiskan masaku di rumah . Bosan juga kerana tak buat apa2 . Ayah pula tidak mengizinkan aku membantunya dalam tempoh rawatan . Dia mahu memastikan aku benar2 sembuh barulah dia akan membenarkan . Perkara ini disokong pula oleh Dr. Dalmazio yang merawatku . Memang aku terlalu dimanjakan , namun aku tetap sedar dengan semua itu agar aku tidak menjadi keras

5! Richard .. aku terlalu menyintaimu ... 5

Richard pula , rezekinya semakin melimpah . Hampir setiap minggu ada saja kontrak baru yang dtawarkan. Cuma sekarang dia agak pemilih orangnya. Dia tidak lagi menerima sebarang kontak yang memerlukan dia melakukan adegan2 yang tidak wajar . Maksudku dia tidak lagi menerima tawaran untuk berbogel dan melakukan adengan yang menghairahkan .Aku sendiri tak tahu kenapa . Mungkin juga dia mahu menjaga

7!Richard aku terlalu menyintaimu....7

sambungan .... Di luar tingkap sana beberapa burung sedang bebas berterbangan dengan riang sebelum berhijrah ke penempatan lain tatkala musim dingin menjelma . Bukit2 dan gunung yang menjulang tinggi dihiasi dengan pepohon tetirus yang berceracak di sana sini . Manakala kabus masih menutupi sebahagian muka bumi Calgary ini , masih berbalam . Indah , memang indah pagi ini . Namun sayang ,

Aku sangat menyintaimu - 1 .

assalamualaikum semua , Maafkan saya kerana terpaksa memutuskan cerita saya dulu . Saya hal yang tidak dapat dielakkan . Kini saya , di samping orang yang saya sayang berusaha untuk meneruskan cerita yang berdasarkan pengalaman kami . Yang empunya cerita bertidak sebagai memantau setiap bait perkataan yang bakal saya utarakan di ruangan ini . maksudnya , dengan izinnya saya lakukan jika tidak ,

Aku sangat menyintaimu Richard

Assalamualaikum semua . saya sebenarnya baru saja mengikuti cerita2 di motn ini . Baru terjumpa kata orang . Oklah , saya tak mahu bercerita dengan lebih panjang lagi perihal bagaimana saya terjumpa dengan motn ini . Apa yang ingin saya lakukan adalah membantu partner saya yang meminta saya menceritakan semula kisah silamnya yang penuh tragis hinggakan saya sendiripun mengalirkan airmata

Aku terlalu menyintaimu - 4

assalamualaikum semua ... Sudah beberapa hari saya tak send saya punya cerita yang berdasarkan pengalaman my lover beberapa tahun yang lalu . Maklumlah , musim raya .. kami pun baru balik dari Parit Buntar dan Cameron Highland . Letihnya .. tak tahu nak cakap . Sekarang ni Marty tengah sambung tidur selepas solat dan baca quran . Saya pun sebenarnya masih mengantuk tetapi saya gagahi juga untuk

Aku terlalu menyintaimu -3

assalamualaikum kembali .. sambungan ... Sejak pertemuan itu aku sentiasa resah dan tak menentu . Hidup aku diselubungi dengan perasaan yang cukup aneh . Rasanya inilah kali pertama aku merasai 'penderitaan' ini . Masakan tidak , apa saja yang kulakukan , pasti wajah lelaki itu yang tergambar diingatan . Kenapalah aku asyik ingatkan Richard saja . Macam tak ada orang lain . Jatuh cintakah

Aku terlalu menyintaimu -5

assalamualaikum ... Bertemu kembali selepas beberapa hari saya tak mengarang sambungan cerita . Saya dan marty masih sibuk beraya di rumah2 saudara mara . Agak janggal juga sebab dalam usia seperti kami yang sudah melewati angka tiga puluh , sudah pasti ramai yang bertanyakan soalan cepu emas . Bila nak kahwin ?. Bila mereka bertanyakan soalan itu , saya hanya memandang Marty dan marty hanya

Aku terlalu menyintaimu -6

assalamualaikum .... ########### sambungan .. Kaki yang semakin menguncup itu kukucup semahunya . Ada calitan darah beku di kaki itu tidak kuhiraukan . Aku teresak2 menangis . Aku dapat merasakan tangan yang masih panas itu membelai rambutku . Sesekali dia mencengkam . Mungkin menahan rasa sakit yang tak tertanggung . Kemudian wajah itu kurenung dengan pandangan yang berbaur . Sukar

Aku terlalu menyintaimu ...

Assalamualaikum semua .. Sekali lagi saya kembali untuk meneruskan cerita yang menjadi sebahagian kenangan yang dimiliki oleh my lover , kekasih yang paling saya sayangi kini . Cukuplah saya katakan , kalau Allah membenarkan yang lelaki ini boleh menjadi isteri/ suamiku , sudah pasti Marty akan kupilih .. tapi ... Bohong , kalau saya tidak cemburu dengan ceritanya ini , tapi saya tak mahu

###
Popular Blogs From MenOnTheNet.com

Please support our sponsors to keep MenOnTheNet.com free.

Web-04: vampire_2.0.3.07
_stories_story