Gay Erotic Stories

MenOnTheNet.com

5! Richard .. aku terlalu menyintaimu ... 5

by Jest004


Richard pula , rezekinya semakin melimpah . Hampir setiap minggu ada saja kontrak baru yang dtawarkan. Cuma sekarang dia agak pemilih orangnya. Dia tidak lagi menerima sebarang kontak yang memerlukan dia melakukan adegan2 yang tidak wajar . Maksudku dia tidak lagi menerima tawaran untuk berbogel dan melakukan adengan yang menghairahkan .Aku sendiri tak tahu kenapa . Mungkin juga dia mahu menjaga hatiku agar tidak tersinggung. Untuk melakukan adengan yang memerlukan dia memakai celana ketat dan pendek pun dia menolak .

Anehnya , dia masih menerima tawaran2 yang lumayan . Pernah , dia ditawarkan untuk kontrak iklan minyak wangi berjenama antarabangsa dan dalam iklan itu , dia tidak perlu menanggalkan pakaiannya atau bergaya seksi . Dan dengan hanya bekerja selama tiga setengah hari , dia telah dibayar sebanyak 2.27 juta dollar!!. Richard sendiri pun terkejut dengan bayaran yang diberikan . Menurut pengarahnya , dia dibayar berdasarkan personaliti , pengaruhnya dan juga sikapnya yang bersifat pro ketika pengambaran sebelum ini .

Aku pernah juga menemaninya di lokasi pengambaran namun aku tidak betah . Pertama ; Richard terlalu sibuk dengan kerjanya hingga dia tidak berkesempatan untuk bersama2 denganku hatta untuk makan tengahari . Macam tak logik . Ilkan yang tersiar tak sampaipun seminit , tetapi pengambarannya berlangsung selama tiga empat hari . Ketika menjadi duta kepada sebuah kereta berjenama dulu , dia terpaksa menghabiskan waktunya selama sepuluh hari di lokasi pengambaran . Yang kedua : Aku cemburu dengan Richard apabila melihatnya bergaul mesra dengan model2 lelaki dan juga wanita yang lain . Gurau senda mereka menyakitkan . Aku akui , aku mempunyai sikap cemburu yang agak kuat , tetapi aku mampu mengawal semua perilakuku agar tidak kelihatan . Sekalipun aku tahu kesetiaan Richard , namun semua ini tidak langsung mengurangkan rasa cemburuku . Sekalipun aku cuma menyembunyikan , namun Richard bukan sebarang orang . Dia tahu apa yang berdetik di hatiku . Apatah lagi dia memang sudah sebati dalam diriku . Cuma dia kagum dengan keupayaanku untuk mengawal semua itu .

Pernah sekali dia cuba mengujiku dengan menunjukkan photo yang memperlihatkan dia sedang melakukan adengan seks dengan seorang model yang tampan , dan kemudiannya dengan beberapa model wanita yang sangat cantik ketika di awal penglibatannya dalam bidang ini . Aku masih mampu mengawal sekalipun aku tersinggung . Yalah , hati mana yang boleh tahan kalau melihat buah hati sedang digauli oleh orang lain sekalipun perkara itu sudah berlalu . Sudahnya , dia telah mengoyakkan semua gambar2 tersebut dihadapanku sekalipun aku tidak pernah memintanya berbuat begitu . Aku tahu , Richard terlalu sayangkan aku . Aku bangga dengan pengorbanannya .

#########################

Suatu hari , di penghujung musim bunga , aku telah bermalam di rumah Richard setelah mendapat keizinan daripada ayah dan ibuku . Mudah sahaja mereka membenarkan kerana mereka percayakan Richard dan juga aku .

Malam yang sangat romantik , Richard memelukku dari belakang , tangannya erat memeluk pinggangku manakala tengkukku menjadi mangsa bibirnya . Geli tetapi menghayalkan . Dengusan nafasnya yang turun naik dan tidak terkawal itu menjelaskan kepadaku yang Richard maukan sesuatu dariku . Aku faham kerana sudah empat hari kami tidak berkesempatan untuk melakukannya . Masing2 sibuk .

Ketika itu aku baru saja menunaikan solat isya'ku , berdiri di balkoni yang menagadap pemandangan indah di waktu malam , pemandangan kawasan perumahan mewah di pinggir bandar Calgary , kawasan yang terletak dipinggiran pergunungan yang membelakangi pusat bandar peranginan terkenal di dunia itu . Memang cantik .

Aku ketika itu masih berkot hitam ,pakaian yang aku pakai ketika bekerja di sebelah siangnya . Aku tak sempat bertukar pakaian dan aku masih belum mandi !. Tentu saja aku kurang selesa dalam keadaan begini tetapi inilah sebenarnya yang Richard mahukan . Dia suka dengan bau badanku . Asli dan bau jantan , katanya .

Aku membiarkan Richard melakukan kerana aku tahu Richard tidak akan berlebihan . Perlakuan kami bersempadan . Satu persatu pakaianku dibuka . Keghairahan semakin menerpa dan kenikmatan sekain terasa . Richard sudah berbogel manakala aku sedang dibogelkan .

"Marty , boleh kita melakukan anal scene ?.. please .." Aku terkejut dengan permintaannya . Sangkaku dia hanya bergurau namun apabila aku memandangnya aku mula sedar . Dia sebenarnya serius . Aku resah . Aku tahu kekecewaan Richard selama ini . Sekalipun dia tidak pernah membuat permintaan dan mengungkit perkara ini sejak dua tahun kebelakangan ini namun aku tahu , dia memang inginkannya dariku .

Kalau diikutkan mahu saja aku menyerahkan diri ini keseluruhannya untuk Richard , lelaki yang aku sayangi . Dia lelaki yang aku cinta ... tapi ..

Sebenarnya sudah banyak kali aku mengecewakannya . Bukan setakat perkara yang bersangkutan dengan seks malah lebih dari itu . Pernah sekali dia menangis teresak2 di hadapanku kerana aku enggan menerima dan memakai cincin emas yang baru dibelinya dengan harga US3,365 dollar .! Dia terlalu sayangkan aku sehingga sanggup memberikan apa saja termasuk cincin itu . Aku menolak dengan baik dan aku menjelaskan kepadanya mengapa aku menolak . Dia akur walaupun wajahnya menunjukkan hatinya tersangat kecewa .

Agak lama juga kami berdebat khususnya mengenai Islam yang menurutnya terlalu banyak taboo sehingga mengganggu hubungan kami . Aku yang memang sudah menjangkakan semua ini terus sahaja menjelaskan tentang prinsip Islam . Aku tahu yang aku ni tidak sebaik yang orang lain sangka namun aku tetap akan mempertahankan agamaku , Islam yang suci ini . Akhirnya Richard mengalah dan akur dengan pendirianku . Dia juga tidak membantah apabila cincin itu aku berikan kepada ibuku sebagai ganti diri . Sebab tu sehingga sekarang , kalau aku nampak cincin yang dipakai oleh ibu , aku rasa seperti mahu menangis !.

Sesungguhnya , aku menyintaimu Richard bukan kerana wang ringgit sebaliknya sikap dan dirinya sendiri . Kalau nak diikutkan , harta yang bakal aku warisi kelak jauh lebih banyak berbanding Richard . Dalam simpananku saja hampir mencecah sejuta dollar !. Aku bukan mahu berbangga atau mahu menunjuk tetapi aku hanya mahu menjelaskan bahawa harta bukan modal yang bagus untuk dijadikan alasan untuk menyintai seseorang . Bagiku , kalau cinta kerana harta , lambat laut kasih yang tersemai itu akan lenyap habis .

Berbalik kepada perkara tadi , aku tetap dengan keputusanku sejak kami intim . Aku tetap berpendirian yang peganganku adalah nombor satu , pegangan yang tidak sesekali aku membenarkan orang lain menggugatnya sekalipun Richard . Keputusanku tak mungkin akan berubah . Aku rela kehilangan Richard daripada aku kehilangan syafaat nabi di akhirat kelak .

kemudian ; antara takut dan berani , aku cuba meluahkan pendirianku sekalipun aku akan dimamah dengan rasa luka dan kecewa kelak . Ya Tuhanku . bantulah aku .

"Richard , Aku pernah memberitahumu yang aku tidak akan melakukannya . aku tidak akan membenarkan kami menyetubuhiku dan ini adalah keputusanku yang muktamad . Aku seorang muslim yang masih berpegang dengan ajarannya dan aku tidak akan merelakan perlakuan itu .Cukuplah dengan perlakuan kita selama ini . bagiku cinta tetap cinta dan tak semestinya setiap percintaan itu harus diakhiri dengan hubungan badan yang keterlaluan . Aku akui yang aku benar2 menyintaimu tetapi aku lebih menyintai agamaku lebih dari segala2nya . Aku rela kehilanganmu darpd aku kehilangan syafaat nabiku di akhirat kelak ."

Ujarku lembut tetapi tegas . Aku mahu menyedarkan Richard bahawa urusan agama tidak seharusnya dipandang mudah .

Richard diam dengan penjelasanku . Aku tak tahu apa yang sedang terfikir di benaknya . Aku sudah mnyerahkan segalanya kepadaNYA . Apa yang terjadi , aku tetap akan terima biarpun terpaksa menelan segala kepahitan .

"Agamamu terlalu menghalang hubungan kita . Apa kata kau saja memeluk agamaku ."

Darahku bergemuruh mendengar setiap bait kalimah yang dipertuturkan itu . Namun hatiku tetap mengatakan , demi Islam aku rela kehilangannya . Sekalipun Richard pernah mengutarakan perihal yang sama , namun kali ini aku benar2 tersinggung .

"Richard , untuk apa perlunya aku memeluk agamamu . Aku sudah memiliki agama yang cukup sempurna dan mampu memeberikan segalanya selama ini . Islam adalah pelengkap semua agama langit termasuk agamamu yang sudah terlalu banyak penyelewengannya . Sepatutnya kamu yang datang dan mempelajari agamaku . Setelah itu aku pasti yang kamu akan rasai keindahan agamaku . Kamu juga akan mengerti mengapa aku sering menolak permintaamu itu . Richard , Demi Islam aku rela kehilanganmu .."

Tegasku tanpa kompromi .

Richard terdiam . Perlahan2 dia melangkah menuju ke jendela . tubuhnya yang berotot itu langsung tidak di tutupi walau dengan seurat benang pun. Dia memang lelaki paling seksi dan paling kacak pernah aku temui selama ini . Lama dia merenung kejauhan . Barangkali dia sedang memikirkan sesuatu .

Lelaki kelahiran Madrid ini pernah mengalami kesukaran hidup . Ketika kecil , ayah dan ibunya telah berpsah sebelum ibu Richard berkahwin lain , seorang lelaki Kanada . Bekas suami ibunya yang sama2 berhijrah ke Kanada , hingga sekarang masih membujang .

Aku pernah menemai Richrad ke Otawwa , bertemu dengan ayah kandung Rchard beberapa bulan yang lalu . Sekalipun hubungan mereka tidak rapat namun Richard tetap mengunjunginya .

Lelaki itu berusia sekitar 60 tahun tetapi kelihatannya masih muda . Kalau orang tak tahu , pasti mereka menganggap lelaki itu berusia kurang dari 40 tahun . Apa nak hairan . Mat Salleh , pandai jaga badan .

Apa yang aku kurang gemar dengan gelagat lelaki itu , dia suka bermain mata denganku . Namun aku tidak melayannya . Sekalipun aku tidak selesa namun aku tidak menyatakan semua ini kepada Richard . Tak mungkin aku membiarkan dua beranak ini bergaduh keranaku .

Menurut Richard , ayah dan ibunya berpisah kerana ibu telah terserempak dengan ayah yang sedang asyik berasmara dengan lelaki lain di ruang tamu rumah mereka , ketika ketiadaan ibu . Apa lagi , terus saja ibu memohon cerai dan ayah hanya bersetuju tanpa banyak cakap .

Richard mendakwa yang dia pernah bertemu dengan pasangan ayahnya dua tahun dulu . Pasangannya yang berusia sekitar pertengahan 20an itu tidaklah terlalu kacak tetapi seorang pro bodybuilder . Aku tersenyum mendengar penjelasan Richrad itu . Barangkali Richard menjadi begini kerana keturunan kot !.

Fikiranku kembali kepada Richard yang masih merenung kejauhan . Tak sejuk ke dia dalam keadaan begitu . Sekarang ni hujan agak kerap berlaku dan selalunya berangin . Nak masuk musim luruh .

Tubuhku hanya bersalut seluar dalam. Yang lain bertaburan dek penangan Richard .

Kemudiannya Richard menghampiriku . Aku seperti tak berdaya untuk menatap wajahnya .

"Mart.." Aku mendongak sebaik sahaja namaku disebut . Richard kemudiannya melutut di hadapanku . Aku hairan dengan gelagatnya . Perlahan2 dia memaluk kakiku . Aku terpinga2 dengan perlakuannya .

"Ajarlah aku tentang agamamu .. ajarlah aku tentang Islam ." Aku terkejut dengan permintaannya . Lantas kubangunan dia kerana aku rasa kurang manis dia bersikap begitu . Tubuh padat itu kupeluk seerat mungkin . Aku terharu sehingga menitis airmataku . Aku berjanji yang aku akan mengajarnya tentang Islam . Berjanji akan meluangkan sebanyak mungkin masa demi mendedahkan dirinya dengan Islam . Dan aku berjanji akan membawa Richard kepada agama yang maha suci ini . Ya Allah .. bantulah aku ...

Pelukanku kami semakin erat , seerat harapan kami jua ..

bersambung ......

###

21 Gay Erotic Stories from Jest004

! Richard , kau dalam kenanganku [repeat story]

Bagi sesetengah orang , mendengar saja namaku mereka cuba membayangkan yang aku adalah seorang mix , hidup dengan kemewahan dan punya segala2nya untuk mengecapi kehidupan yang serba pendek ini . Memang , aku akui semua itu .Namaku Mohd Marty Van Dienal . Ayahku seorang melayu asli , penyayang dan berwajah tampan. Ibuku pula kacukan Danish+Dutch+Indonesia yang asalnya seorang penganut kristian

!100 Aku terlalu menyintaimu Richard...10

sambungan .... Meskipun kami sibuk dengan tugas masing2 namun kami tidak pernah menjadikan sibuk sebagai alasan untuk meluangkan masa bersama . Kadangkala aku membantu Richard dalam pembelajarannya khususnya menyediakan kajiannya terhadap perbandingan di antara alat2 kelengkapan peperangan kaum Red Indian yang wujud sejak berzaman lagi dengan koleksi barangan purba yang terdapat di

!11Richard aku terlalu menyintaimu ...11

sambungan ... 22 December 1999 , tarikh bencana dalam hidupku . Tarikh yang hingga saat ini mampu menjadikan aku bisu , tarikh yang mampu menggugat hati nuraniku , tarikh yang bisa membuatku berendam airmata . Ia merupakan detik yang memahat sejarah hitam dalam hidupku seolah2 ianya sudah berakhir . Detik yang meragut semangatku secara tiba2 . Ya Allah ... tabahkanlah hatiku . #####

!12Richard aku terlalu menyintaimu...12

Bagaikan ada batu yang menghempap di atas kepalaku . Terasa jantungku bagai direntap tatkala sekujur tubuh yang sedang menderita di hadapanku dan ia merupakan orang yang sangat kucintai . Longlai kakiku namun kugagahi jua . Kukucup kedua2 belah kakinya yang semakin sejuk dan menguncup . Meskipun ada calitan darah beku di situ namun aku tak peduli . Hatiku menderita setengah mati . Betapa

!6Richard aku terlalu menyayangimu... 6

Sebelum saya menyambung kisah ini , saya terpaksa menberi penjelasan yang saya kira perlu buat pengetahuan semua . Ada beberapa email yang saya terima yang mahu berkenalan dengan Marty , mahu berjumpa dan sebagainya . . Saya sudahpun menyampaikan perkara ini kepada Marty namun reaksi yang saya dapat adalah negatif . Dia enggan dikenali . Cukuplah anda semua mengenalinya melalui pengalaman

!8Richard , aku terlalu menyintaimu...8

assalamualaikum ... Maafkan saya kerana sering menamatkan cerita saya lebih awal dari yang diharapkan . Semuanya kerana kesibukan saya . Masa saya cukup terhad untuk mengolah kembali cerita yang sudah termaktub dalam motn ini . Lagipun sememangnya agak sukar untuk menceritakan semula , disamping faktor kepenatan , faktor malas juga mula meresap ke dalam fikiran saya ini . Yalah .. menulis kisah

!9 Aku terlalu menyintaimu...9

assalamualaikum semua ... sambungan ... Apabila hari raya menjelang tiba , kami berkesempatan untuk pulang ke Malaysia untuk menyambutnya . Sudah pasti Richard ada di sisiku . Bukan setakt Richard , malah kami juga berjaya memujuk kedua ibu bapa Richard untuk turut serta . Kami mahu mereka juga turut sama merasi kemeriahan orang Malaysia menyambut aidilfitri . Pada saat itu ,

!Richard .. aku terlalu menyintaimu...4

sambungan ... Musiam telah bertukar ganti. Ringkasnya cerita , hubungan kami telah berlangsung dan kini usianya mencecah 2 tahun enam bulan . Cinta kami ibarat api yang disimbah dengan minyak , marak menyala dan penuh dengan semangat . Benar , aku kini sedang melalui detik2 kemnisan cinta yang selama ini hanya tergambar di fikiranku atau yang sering menjadi modal pembikin filem untuk meraih

.... 2!Richard .. aku sangat menyintaimu ..2

sambungan .... Hampir dua minggu aku diserang dengan penyakit aneh ini . Penyakit yang aku sering mengharapkan agar Richard kembali dalam hidupku . Ibuku seperti mula dapat mengesan perubahanku namun aku cuba sedaya upaya mengelak untuk bercerita tentang itu . Ayah pula sntiasa sibuk sejak kebelakangan ini . Kesian ayah , ada anak pun langsung tak boleh harap . Namun aku berjanji dengan

...3!Richard ... aku sangat menyintaimu ..3

Assalamualaikum semua . Semoga sihat selalu . Di sini saya ingin menyetakan beberapa perkara sebagai menjawab beberapa email yang saya terima sejak cerita saya tersiar . 1- Ada yang meragui kisah saya ini sama ada betul atau tidak. Sebenarnya saya tak akan memaksa orang lain untuk percaya tapi saya tetap menegaskan bahawa cerita ini adalah kisah benar yang berlaku kepada pasangan saya , Marty

001 Richard .. I really love you .

Assalamualaikum semua , Sebelum saya memulakan penceritaan saya , saya terlebih dahulu mengucapkan ribuan terima kasih kepada yang sudi mengutus email kepada saya . Ada yang mahu berkenalan [ sekadar berkenalan ] , ada yang mahu berkenalan dengan Marty , ada juga yang tersentuh dengan kisah benar Marty dan tidak kurang juga yang tidak suka dengan kisah itu . Tak mengapalah . Tugas saya hanya

2 ...! Richard , aku terlalu merinduimu

Hampir dua tahun aku lebih banyak menghabiskan masaku di rumah . Bosan juga kerana tak buat apa2 . Ayah pula tidak mengizinkan aku membantunya dalam tempoh rawatan . Dia mahu memastikan aku benar2 sembuh barulah dia akan membenarkan . Perkara ini disokong pula oleh Dr. Dalmazio yang merawatku . Memang aku terlalu dimanjakan , namun aku tetap sedar dengan semua itu agar aku tidak menjadi keras

5! Richard .. aku terlalu menyintaimu ... 5

Richard pula , rezekinya semakin melimpah . Hampir setiap minggu ada saja kontrak baru yang dtawarkan. Cuma sekarang dia agak pemilih orangnya. Dia tidak lagi menerima sebarang kontak yang memerlukan dia melakukan adegan2 yang tidak wajar . Maksudku dia tidak lagi menerima tawaran untuk berbogel dan melakukan adengan yang menghairahkan .Aku sendiri tak tahu kenapa . Mungkin juga dia mahu menjaga

7!Richard aku terlalu menyintaimu....7

sambungan .... Di luar tingkap sana beberapa burung sedang bebas berterbangan dengan riang sebelum berhijrah ke penempatan lain tatkala musim dingin menjelma . Bukit2 dan gunung yang menjulang tinggi dihiasi dengan pepohon tetirus yang berceracak di sana sini . Manakala kabus masih menutupi sebahagian muka bumi Calgary ini , masih berbalam . Indah , memang indah pagi ini . Namun sayang ,

Aku sangat menyintaimu - 1 .

assalamualaikum semua , Maafkan saya kerana terpaksa memutuskan cerita saya dulu . Saya hal yang tidak dapat dielakkan . Kini saya , di samping orang yang saya sayang berusaha untuk meneruskan cerita yang berdasarkan pengalaman kami . Yang empunya cerita bertidak sebagai memantau setiap bait perkataan yang bakal saya utarakan di ruangan ini . maksudnya , dengan izinnya saya lakukan jika tidak ,

Aku sangat menyintaimu Richard

Assalamualaikum semua . saya sebenarnya baru saja mengikuti cerita2 di motn ini . Baru terjumpa kata orang . Oklah , saya tak mahu bercerita dengan lebih panjang lagi perihal bagaimana saya terjumpa dengan motn ini . Apa yang ingin saya lakukan adalah membantu partner saya yang meminta saya menceritakan semula kisah silamnya yang penuh tragis hinggakan saya sendiripun mengalirkan airmata

Aku terlalu menyintaimu - 4

assalamualaikum semua ... Sudah beberapa hari saya tak send saya punya cerita yang berdasarkan pengalaman my lover beberapa tahun yang lalu . Maklumlah , musim raya .. kami pun baru balik dari Parit Buntar dan Cameron Highland . Letihnya .. tak tahu nak cakap . Sekarang ni Marty tengah sambung tidur selepas solat dan baca quran . Saya pun sebenarnya masih mengantuk tetapi saya gagahi juga untuk

Aku terlalu menyintaimu -3

assalamualaikum kembali .. sambungan ... Sejak pertemuan itu aku sentiasa resah dan tak menentu . Hidup aku diselubungi dengan perasaan yang cukup aneh . Rasanya inilah kali pertama aku merasai 'penderitaan' ini . Masakan tidak , apa saja yang kulakukan , pasti wajah lelaki itu yang tergambar diingatan . Kenapalah aku asyik ingatkan Richard saja . Macam tak ada orang lain . Jatuh cintakah

Aku terlalu menyintaimu -5

assalamualaikum ... Bertemu kembali selepas beberapa hari saya tak mengarang sambungan cerita . Saya dan marty masih sibuk beraya di rumah2 saudara mara . Agak janggal juga sebab dalam usia seperti kami yang sudah melewati angka tiga puluh , sudah pasti ramai yang bertanyakan soalan cepu emas . Bila nak kahwin ?. Bila mereka bertanyakan soalan itu , saya hanya memandang Marty dan marty hanya

Aku terlalu menyintaimu -6

assalamualaikum .... ########### sambungan .. Kaki yang semakin menguncup itu kukucup semahunya . Ada calitan darah beku di kaki itu tidak kuhiraukan . Aku teresak2 menangis . Aku dapat merasakan tangan yang masih panas itu membelai rambutku . Sesekali dia mencengkam . Mungkin menahan rasa sakit yang tak tertanggung . Kemudian wajah itu kurenung dengan pandangan yang berbaur . Sukar

Aku terlalu menyintaimu ...

Assalamualaikum semua .. Sekali lagi saya kembali untuk meneruskan cerita yang menjadi sebahagian kenangan yang dimiliki oleh my lover , kekasih yang paling saya sayangi kini . Cukuplah saya katakan , kalau Allah membenarkan yang lelaki ini boleh menjadi isteri/ suamiku , sudah pasti Marty akan kupilih .. tapi ... Bohong , kalau saya tidak cemburu dengan ceritanya ini , tapi saya tak mahu

###

Web-04: vampire_2.0.3.07
_stories_story