Gay Erotic Stories

MenOnTheNet.com

! Richard , kau dalam kenanganku [repeat story]

by Jest004


Bagi sesetengah orang , mendengar saja namaku mereka cuba membayangkan yang aku adalah seorang mix , hidup dengan kemewahan dan punya segala2nya untuk mengecapi kehidupan yang serba pendek ini . Memang , aku akui semua itu .Namaku Mohd Marty Van Dienal . Ayahku seorang melayu asli , penyayang dan berwajah tampan. Ibuku pula kacukan Danish+Dutch+Indonesia yang asalnya seorang penganut kristian sehinggalah berkahwin dengan ayah . Alhamdulillah , kini ibu lebih Islamic berbanding dengan kebanyakan orang Islam yang lain . Aku dilahirkan di Semenanjung Malaysia tetapi dibesarkan di Amsterdam , Holland sehinggalah aku berusia mencecah 10 tahun ,ayah kemudiannya mengambil keputusan untuk kembali ke Kajang untuk sementara waktu. Kemudiannya kami berhijrah ke Kotaraya Jakarta selama enam bulan sebelum berhijrah ke New Zealand pula . Selepas dua tahun , kami telah berhijrah ke Calgary , Kanada . Sudah tujuh tahun keluargaku menetap di situ . Bagiku , seorang anak kecil yang kemudiannya menjejak dewasa , hidup berpindah randah bukanlah suatu yang menyenangkan . Lebih2 lagi aku yang sudah terbiasa terdidik dengan ilmu agama yang agak kuat , maka agak sukar untuk aku menyelami dan menyesuaikan diri dengan situasi masyarakat setempat . Sebab itu aku lebih suka menetap di Malaysia biarpun aku terpaksa berulang alik ke Canada . Hubungan kami sekeluarga sangat rapat . Dan ayah masih mempunyai seorang Pak Su dan Pak Ngah yang masing2 menetap di Kajang dan juga Perak . Boleh dikatakan setiap tiga bulan sekali kami akan mengunjungi meraka . Cuma , hubungan kami dengan keluarga sebelah ibi agak dingin terutamanya dengan nenek . Mungkin nenek masih belum menerima hakikat yang ibu sudah menjadi seorang muslimah , sesuatu yang memalukan dirinya . Keluarga sebelah ibu merupakan penganut kristian yang kuat , dan berfahaman Orthodoks . Namun sejak akhir2 ini , kemarahan nenek sudah reda . Dia seperti sudah sedar bahawa agama itu merupakan pilihan masing2 Apatah lagi dengan sifat kami yang jauh lebih baik berbanding dengan sepupu2 kami yang agak ramai itu . Mereka mula menghormati kami kerana kami sekalipun pernah disingkirkan , namun kami masih juga mahu bertanyakan khabar tentang mereka. Akhirnya mereka mengalah memandangkan situasi kami jauh lebih baik berbanding mereka . Dari segi sikap , kami tak pernah berkata kasar , saling menghormati dan sesekali kami tidak pernah menyentuh arak yang sudah menjadi kebiasaan dalam keluarga sebelah ibu sehinggakan salah seorang sepupu kami menjadi penagih arak. Sesekali apabila kami mengunjungi meraka , mereka mula melayan kami dengan baik . Aku tahu , sesetengahnya berpura2 dengan kami namun sekurang2nya sudah ada perubahan dalam penerimaan kami .

Dari segi pencapaian hidup , ayah merupakan seorang yang berjaya , memiliki syarikat sendiri . Manakala ibu merupakan pemegang master dalam bidang pegurusan dan perniagaan tetapi lebih suka menjadi surirumahtangga sepenuh masa . Sesekali kalau ayah ada maslah , ibu turut memberikan pandangan khususnya tentang perjalanan syarikat . Kiranya ibu menjadi penasihat peribadi ayah . Sebab itu ayah sering mengucapkan yang dia terlalu menyintai ibu . Manakala kakakku sedang berusaha menghabiskan PHDnya . Aku ?. Insyaallah , akan meneruskan pelajaran ke peringkat sarjana sedikit masa lagi . Meskipun ayah sibuk , aku tahu yang ayah sangat sayangkan kami berdua terutamanya aku yang merupakan anak lelaki tunggal dalam keluarga bahagia ini.

Selepas aku menyelesaikan ijazahku yang pertama , aku meminta izin ayahku untuk kembali ke malaysia buat sementara . Ayah tidak menghalang kemahuanku , begitu juga dengan ibu . Sekalipun berat namun mereka merestui . Sebenarnya aku berhasrat mahu menyambung pelajaranku ke peringkat master di Malaysia . Jesteru dengan kepulanganku ke sini , sedikit sebanyak memberiku peluang untuk meninjau sebelum memilih uneversiti yang mana satu menjadi pilihanku kelak .

Sepanjang aku berada di sini , aku telah bekerja di sebuah restauran yang terkenal di ibukota . Aku sebenarnya tak faham dengan tindakan aku kerana memilih pekerjaan ini kerana berdasarkan kelulusanku , aku mampu memperolehi jawatan dan gaji yang jauh lebih lumayan . Mungkin juga aku mahu mencari pengalaman , bukan wang ringgit . Sebenarnya , aku budak terdesak untuk wang kerana elaun yang ayah beri semasa aku belajar dulu tak pernah terusik dan aku mampu hidup mewah di Malaysia selama dua tahun tanpa bekerja !. Aku sendiri , ketika itu suka mencari part time walaupun ayah dan ibu kurang senang dengan tindakanku . Yalah .. anak bongsu , sudah pasti segala2nya mahu dimanjakan . Tapi aku tak suka bersikap begitu .

Aku hanya bekerja di restauran itu hanya sekitar lima bulan. Sekalipun singkat , tapi aku banyak memperolehi pengajaran yang berguna khususnya hubungan sesama manusia . Dari pekerja bawahan , sehinggalah yang setaraf denganku , kepada bosku sendiri . Macam2 kerenahnya .

Acapkali aku digoda bukan setakat dengan perempuan malah juga dengan lelaki . Malah ada yang terus terang berani menawarkan aku sejumlah wang setiap bulan asal aku setuju menjadi teman lelakinya . Maaflah , aku bukan kemaruk wang ringgit .

Aku kemudiannya berhenti kerja kerana aku tak tahan dengan sikap mereka itu . Dalam pada itu , aku terpaksa menerima hakikat , mungkin inilah dugaan yang terpaksa aku tempuhi sebagai seorang jejaka yang punya kelebihan .

Sesetengah orang memandangaku ni seorang yang kacak . Kadang2 aku terpaksa akui semua itu . Rambutku hitam keperangan , mataku biru kehijauan dan kulitku putih bersih dan lembut biarpun aku ni seorang lelaki . Kebanyak kulit putih , punya kulit yang kelihatannya halus tetapi sebenarnya agak kasar . Itu belum lagi berbintik2 seperti kebanyakan orang Australia . Aku bukannya angkuh tetapi ini adalah kenyataan . Kalau ketika di zaman persekolahan hinggalah ke universiti , aku digelar 'Prince of chrming', cuma sikapku agak berbeza kerana aku tidak suka bersosial . Aku lebih suka menghabiskan masaku dengan keluarga . Sebab itu aku tidak memiliki ramai kawan . Mungkin mereka kata aku ni sombong atau sebagainya . Biarlah .. asal aku tak ganggu mereka sudah cukup padaku . Pun begitu , aku tetap memiliki beberapa teman rapat sehingga kini . Mereka inilah sahaja yang benar2 memahami pendirianku .

Seperkara lagi , aku sebenarnya sedih dengan situasi rakyat malaysia khususnya melayu yang mudah terpengaruh dengan budaya barat . Kepulanganku ke Malaysia dengan harapan yang aku akan bahagia di sini , malangnya apa yang berlaku adalah sebaliknya .

Selepas berhenti bekerja di restauran itu , aku kembali semula ke bumi kanada . Ayah gembira dengan keputusanku dan meminta aku membantunya . Tapi aku menolak dengan baik sambil memberikan beberapa alasan . Ayah , meskipun terkilan namun dia tak membantah .

Penolakan aku sebenarnya tidak ada kaitan dengan alasa2 yang aku berikan . Sebenarnya aku sakit . Sakit yang aku sembunyikan dari keluargaku . Aku menghidapi letumbuhan pada usus . Namun ianya masih di perinkat permulaan dan menurut doktor , ianya mudah untuk dirawati .

Yalah , sekuat manapun aku cuba untuk menyembunyikan dari mereka , rahsiaku tetap juga terbongkar . Suatu pagi , aku lemah tak berdaya untuk bangun dari katil . Kebetulan ibu mengetuk pintu biliku supaya aku turun untuk bersama2 sarapan dengan ayah . Aku cuba juga menggagahkan diri untuk membuka pintu , namun aku akhirnya tewas juga . Sedar2 aku sudah berada di hospital , manakala ibu dan kakak sedang menangis . Ayah pula murung . Perubahan wajah mereka hanya berlaku apabila doktor mengesahkan yang penyakitku itu tidak serius .

Selepas lima hari aku di hospital , aku dibenarkan pulang . Ketika inilah aku berterus terang dengan ayah mengapa aku belum bersedia untuk membantunya . Aku mahu menjalani rawatan secara diam2 kerana aku tak mahu mereka risau . Meraka kesal dengan tindakanku terutamanya ayah . Sudah pasti kemaafan yang aku pohonkan dan sehingga saat ini , aku amsih teringat betapa sayangnya merak kepadaku . Kalau sebelum ini aku tahu bagaimana sayangnya mereka padaku , namun peristiwa itu lebih menyedarkan aku betapa beruntungnya aku memiliki keluarga seperti ini .

bersambung ......

###

21 Gay Erotic Stories from Jest004

! Richard , kau dalam kenanganku [repeat story]

Bagi sesetengah orang , mendengar saja namaku mereka cuba membayangkan yang aku adalah seorang mix , hidup dengan kemewahan dan punya segala2nya untuk mengecapi kehidupan yang serba pendek ini . Memang , aku akui semua itu .Namaku Mohd Marty Van Dienal . Ayahku seorang melayu asli , penyayang dan berwajah tampan. Ibuku pula kacukan Danish+Dutch+Indonesia yang asalnya seorang penganut kristian

!100 Aku terlalu menyintaimu Richard...10

sambungan .... Meskipun kami sibuk dengan tugas masing2 namun kami tidak pernah menjadikan sibuk sebagai alasan untuk meluangkan masa bersama . Kadangkala aku membantu Richard dalam pembelajarannya khususnya menyediakan kajiannya terhadap perbandingan di antara alat2 kelengkapan peperangan kaum Red Indian yang wujud sejak berzaman lagi dengan koleksi barangan purba yang terdapat di

!11Richard aku terlalu menyintaimu ...11

sambungan ... 22 December 1999 , tarikh bencana dalam hidupku . Tarikh yang hingga saat ini mampu menjadikan aku bisu , tarikh yang mampu menggugat hati nuraniku , tarikh yang bisa membuatku berendam airmata . Ia merupakan detik yang memahat sejarah hitam dalam hidupku seolah2 ianya sudah berakhir . Detik yang meragut semangatku secara tiba2 . Ya Allah ... tabahkanlah hatiku . #####

!12Richard aku terlalu menyintaimu...12

Bagaikan ada batu yang menghempap di atas kepalaku . Terasa jantungku bagai direntap tatkala sekujur tubuh yang sedang menderita di hadapanku dan ia merupakan orang yang sangat kucintai . Longlai kakiku namun kugagahi jua . Kukucup kedua2 belah kakinya yang semakin sejuk dan menguncup . Meskipun ada calitan darah beku di situ namun aku tak peduli . Hatiku menderita setengah mati . Betapa

!6Richard aku terlalu menyayangimu... 6

Sebelum saya menyambung kisah ini , saya terpaksa menberi penjelasan yang saya kira perlu buat pengetahuan semua . Ada beberapa email yang saya terima yang mahu berkenalan dengan Marty , mahu berjumpa dan sebagainya . . Saya sudahpun menyampaikan perkara ini kepada Marty namun reaksi yang saya dapat adalah negatif . Dia enggan dikenali . Cukuplah anda semua mengenalinya melalui pengalaman

!8Richard , aku terlalu menyintaimu...8

assalamualaikum ... Maafkan saya kerana sering menamatkan cerita saya lebih awal dari yang diharapkan . Semuanya kerana kesibukan saya . Masa saya cukup terhad untuk mengolah kembali cerita yang sudah termaktub dalam motn ini . Lagipun sememangnya agak sukar untuk menceritakan semula , disamping faktor kepenatan , faktor malas juga mula meresap ke dalam fikiran saya ini . Yalah .. menulis kisah

!9 Aku terlalu menyintaimu...9

assalamualaikum semua ... sambungan ... Apabila hari raya menjelang tiba , kami berkesempatan untuk pulang ke Malaysia untuk menyambutnya . Sudah pasti Richard ada di sisiku . Bukan setakt Richard , malah kami juga berjaya memujuk kedua ibu bapa Richard untuk turut serta . Kami mahu mereka juga turut sama merasi kemeriahan orang Malaysia menyambut aidilfitri . Pada saat itu ,

!Richard .. aku terlalu menyintaimu...4

sambungan ... Musiam telah bertukar ganti. Ringkasnya cerita , hubungan kami telah berlangsung dan kini usianya mencecah 2 tahun enam bulan . Cinta kami ibarat api yang disimbah dengan minyak , marak menyala dan penuh dengan semangat . Benar , aku kini sedang melalui detik2 kemnisan cinta yang selama ini hanya tergambar di fikiranku atau yang sering menjadi modal pembikin filem untuk meraih

.... 2!Richard .. aku sangat menyintaimu ..2

sambungan .... Hampir dua minggu aku diserang dengan penyakit aneh ini . Penyakit yang aku sering mengharapkan agar Richard kembali dalam hidupku . Ibuku seperti mula dapat mengesan perubahanku namun aku cuba sedaya upaya mengelak untuk bercerita tentang itu . Ayah pula sntiasa sibuk sejak kebelakangan ini . Kesian ayah , ada anak pun langsung tak boleh harap . Namun aku berjanji dengan

...3!Richard ... aku sangat menyintaimu ..3

Assalamualaikum semua . Semoga sihat selalu . Di sini saya ingin menyetakan beberapa perkara sebagai menjawab beberapa email yang saya terima sejak cerita saya tersiar . 1- Ada yang meragui kisah saya ini sama ada betul atau tidak. Sebenarnya saya tak akan memaksa orang lain untuk percaya tapi saya tetap menegaskan bahawa cerita ini adalah kisah benar yang berlaku kepada pasangan saya , Marty

001 Richard .. I really love you .

Assalamualaikum semua , Sebelum saya memulakan penceritaan saya , saya terlebih dahulu mengucapkan ribuan terima kasih kepada yang sudi mengutus email kepada saya . Ada yang mahu berkenalan [ sekadar berkenalan ] , ada yang mahu berkenalan dengan Marty , ada juga yang tersentuh dengan kisah benar Marty dan tidak kurang juga yang tidak suka dengan kisah itu . Tak mengapalah . Tugas saya hanya

2 ...! Richard , aku terlalu merinduimu

Hampir dua tahun aku lebih banyak menghabiskan masaku di rumah . Bosan juga kerana tak buat apa2 . Ayah pula tidak mengizinkan aku membantunya dalam tempoh rawatan . Dia mahu memastikan aku benar2 sembuh barulah dia akan membenarkan . Perkara ini disokong pula oleh Dr. Dalmazio yang merawatku . Memang aku terlalu dimanjakan , namun aku tetap sedar dengan semua itu agar aku tidak menjadi keras

5! Richard .. aku terlalu menyintaimu ... 5

Richard pula , rezekinya semakin melimpah . Hampir setiap minggu ada saja kontrak baru yang dtawarkan. Cuma sekarang dia agak pemilih orangnya. Dia tidak lagi menerima sebarang kontak yang memerlukan dia melakukan adegan2 yang tidak wajar . Maksudku dia tidak lagi menerima tawaran untuk berbogel dan melakukan adengan yang menghairahkan .Aku sendiri tak tahu kenapa . Mungkin juga dia mahu menjaga

7!Richard aku terlalu menyintaimu....7

sambungan .... Di luar tingkap sana beberapa burung sedang bebas berterbangan dengan riang sebelum berhijrah ke penempatan lain tatkala musim dingin menjelma . Bukit2 dan gunung yang menjulang tinggi dihiasi dengan pepohon tetirus yang berceracak di sana sini . Manakala kabus masih menutupi sebahagian muka bumi Calgary ini , masih berbalam . Indah , memang indah pagi ini . Namun sayang ,

Aku sangat menyintaimu - 1 .

assalamualaikum semua , Maafkan saya kerana terpaksa memutuskan cerita saya dulu . Saya hal yang tidak dapat dielakkan . Kini saya , di samping orang yang saya sayang berusaha untuk meneruskan cerita yang berdasarkan pengalaman kami . Yang empunya cerita bertidak sebagai memantau setiap bait perkataan yang bakal saya utarakan di ruangan ini . maksudnya , dengan izinnya saya lakukan jika tidak ,

Aku sangat menyintaimu Richard

Assalamualaikum semua . saya sebenarnya baru saja mengikuti cerita2 di motn ini . Baru terjumpa kata orang . Oklah , saya tak mahu bercerita dengan lebih panjang lagi perihal bagaimana saya terjumpa dengan motn ini . Apa yang ingin saya lakukan adalah membantu partner saya yang meminta saya menceritakan semula kisah silamnya yang penuh tragis hinggakan saya sendiripun mengalirkan airmata

Aku terlalu menyintaimu - 4

assalamualaikum semua ... Sudah beberapa hari saya tak send saya punya cerita yang berdasarkan pengalaman my lover beberapa tahun yang lalu . Maklumlah , musim raya .. kami pun baru balik dari Parit Buntar dan Cameron Highland . Letihnya .. tak tahu nak cakap . Sekarang ni Marty tengah sambung tidur selepas solat dan baca quran . Saya pun sebenarnya masih mengantuk tetapi saya gagahi juga untuk

Aku terlalu menyintaimu -3

assalamualaikum kembali .. sambungan ... Sejak pertemuan itu aku sentiasa resah dan tak menentu . Hidup aku diselubungi dengan perasaan yang cukup aneh . Rasanya inilah kali pertama aku merasai 'penderitaan' ini . Masakan tidak , apa saja yang kulakukan , pasti wajah lelaki itu yang tergambar diingatan . Kenapalah aku asyik ingatkan Richard saja . Macam tak ada orang lain . Jatuh cintakah

Aku terlalu menyintaimu -5

assalamualaikum ... Bertemu kembali selepas beberapa hari saya tak mengarang sambungan cerita . Saya dan marty masih sibuk beraya di rumah2 saudara mara . Agak janggal juga sebab dalam usia seperti kami yang sudah melewati angka tiga puluh , sudah pasti ramai yang bertanyakan soalan cepu emas . Bila nak kahwin ?. Bila mereka bertanyakan soalan itu , saya hanya memandang Marty dan marty hanya

Aku terlalu menyintaimu -6

assalamualaikum .... ########### sambungan .. Kaki yang semakin menguncup itu kukucup semahunya . Ada calitan darah beku di kaki itu tidak kuhiraukan . Aku teresak2 menangis . Aku dapat merasakan tangan yang masih panas itu membelai rambutku . Sesekali dia mencengkam . Mungkin menahan rasa sakit yang tak tertanggung . Kemudian wajah itu kurenung dengan pandangan yang berbaur . Sukar

Aku terlalu menyintaimu ...

Assalamualaikum semua .. Sekali lagi saya kembali untuk meneruskan cerita yang menjadi sebahagian kenangan yang dimiliki oleh my lover , kekasih yang paling saya sayangi kini . Cukuplah saya katakan , kalau Allah membenarkan yang lelaki ini boleh menjadi isteri/ suamiku , sudah pasti Marty akan kupilih .. tapi ... Bohong , kalau saya tidak cemburu dengan ceritanya ini , tapi saya tak mahu

###

Web-04: vampire_2.0.3.07
_stories_story