Gay Erotic Stories

MenOnTheNet.com

Kisah Benar A to Z: pt02

by Abgdaddy


Aku terpanggil untuk berkongsi kisah di sini setelah membaca kisah2 yang terdapat di dalam motn ini. Banyak juga yang menarik, tak kurang juga yang agak mendebarkan.. tu belum yang memancutkan lagi hahaaa..

Kita sambung part 02. **************************

"Terima Kasih abg, sebab sudi jumpa Arul" aku terima msg whatsapp dari Arul. Dia kata dia happy sgt dpt berjumpa dgn aku & berharap dapat keluar lagi dgn aku esok. Tercetus di dalam hati aku, "power mamat ni mengayat aku". Mentang2 aku dah veteran, dia ingat dia boleh nak mempermainkan aku. Ciss..! Aku tak balas msg dia masa tu.

Aku balas msg dia semasa aku di Thailand, bercuti bersama keluarga 3 hari selepas tu. Memang aku kerap drive masuk Siam bersama family memandangkan ianya tidak berapa jauh dari tempat kami tinggal. Aku hantar pic kaki aku yg sedang diurut ditepi laut Andaman. Arul terkejut aku ada di Thailand & tanya dgn siapa aku pergi dan berapa lama. Aku bgtau dia nanti bila aku balik, kita keluar sama2. Dating.. Dalam hati aku, dah mula rasa 'something special' pada mamat ni. Dia tak mudah give up. Lagi pun, dia kerap hantar gambar selfie dia yg ensem2 pada aku setiap kali dia sampai di kilang utk mula bekerja. Cair lah jugak bila tiap2 hari tgk dia memberi perhatian kepada ku. Mungkin juga sebab memang dah taste. hahaaa..

Seperti yang dijanjikan, 2 - 3 hari selepas aku balik dari Thailand, kami berjumpa. Aku drive ke apartment dia selepas dia bagi location map. Dia tinggal bersama 2 lagi housemates yang bekerja di kilang yang sama. Aku yg memang penyegan ni, tak naik ke rumah dia. Aku tunggu dia dlm kereta. Dia turun & memberi ku satu senyuman yg amat menawan. Macam rindu dendam sebab 5 hari tak jumpa! hahaa.. Arul masuk dlm kereta terus salam cium tangan aku. Terasa dihargai sangat. (memang setiap kali kami berjumpa, Arul akan salam & cium tangan aku, sampai ke hari ini).

Ni kira official dating kami yg pertama, aku bawa dia pergi tepi pantai makan di sebuah restoran Siam yg menghadap laut. Kali ni, aku dpt rasa vibes yg dia betul2 suka kan aku. Aku perhatikan cara dia bercakap, cara dia menjawab soalan2 aku, cara dia merenung aku bila dia ingat aku tak perasan, cara dia yg malu2 tapi nampak selesa bila dia dgn aku, bergelak ketawa & kerap menyentuh2 badan aku. Di dalam fikiran aku tertanya tanya, apa yg budak 29 thn ini hendak dari aku yg sudah melewati 50an ini? Maybe dia ingat aku kaya & nak paw aku? Anyway, selepas makan, kami berjalan & sambung bersembang di tepi pantai & bergambar guna handphone dia. Kami berdua nampak seperti 2 lelaki biasa yang straight. Mungkin juga seperti ayah dengan anak. Macam2 yg kami bualkan masa tu sampai terlupa waktu dah hampir pukul 2 ptg. Arul harus masuk kerja pukul 3 ptg. Masa begitu cepat berlalu bila aku bersama Arul.

Kami pun beredar, aku drive hantar dia balik ke apartment dia. On the way, dalam kereta, aku terkejut sebab Arul menarik tangan kiri ku & memegang erat sambil mengucup nya. Tangan aku hanya dilepaskan apabila kami sampai di luar entrance apartment nya. Hati jantan aku berdebar2 tak keruan. Tak sangka dia nak buat begitu sebab gaya & cara nya dari luaran, Arul memang nampak sgt macho & straight. Emosi aku sedikit terganggu bila diperlakukan sebegitu.

###

2 Gay Erotic Stories from Abgdaddy

Kisah Benar A to Z

First time aku hantar cerita selepas setahun lebih membaca cerita2 dlm ni. Kini aku terpanggil utk share kisah aku. Segala yg aku tulis ini adalah dari pengalaman aku sendiri. Pahit manis liku hidupku dari dulu di; KL hingga kini di sebuah pulau di Utara. Usiaku hampir menginjak ke status wargamas. Aku beristeri dan mempunyai 3 org anak yg dah dewasa. Sesungguhnya, tak terasa masa

Kisah Benar A to Z: pt02

Aku terpanggil untuk berkongsi kisah di sini setelah membaca kisah2 yang terdapat di dalam motn ini. Banyak juga yang menarik, tak kurang juga yang agak mendebarkan.. tu belum yang memancutkan lagi hahaaa.. Kita sambung part 02. ************************** "Terima Kasih abg, sebab sudi jumpa Arul" aku terima msg whatsapp dari Arul. Dia kata dia happy sgt dpt berjumpa dgn aku &

###
Popular Blogs From MenOnTheNet.com

Please support our sponsors to keep MenOnTheNet.com free.

Web-04: vampire_2.0.3.07
_stories_story