Gay Erotic Stories

MenOnTheNet.com

Aku Dengan Jeff: Pengalaman Pertama ku

by Abgbaik


Masa itu kali pertama aku ke Kuala Lumpur setelah tamat pengajian di universiti untuk mencari kerja. Setelah seminggu berada di Kuala Lumpur, dan setelah beberapa malam aku cruising Padang Kelab Selangor (masa ini Dataran Merdeka), aku dapat tahu ada satu disko untuk golongan lelaki sahaja (gay disko lah). Sabtu malam Sabtu itu setelah seminggu aku di Kuala Lumpur, aku pun pergi ke Blue Boy, disko yang aku maksudkan itu.

Sampainya di Blue Boy, aku terus bayar dan masuk ke disko itu. Jam menunjukkan 11.00 malam. Aku dapati ramai pengunjung disko itu dari remaja hinggalah yang aku boleh panggil bapa. Aku dapati ramai pengunjung disko itu adalah kaum Cina. Walaupun citarasa aku adalah lelaki Melayu, tetapi aku dapati pada malam itu kurang lelaki Melayu yang menarik perhatian aku.

Aku memesan segelas beer dan duduk bersantai di dalam kemalapan suasana ruang disko kecuali lampu-lampu spotlight yang menerangi ruang menari. Beberapa orang menegur aku tetapi aku tidak beberapa melayani mereka kerana tidak berapa minat dengan mereka. Aku terpandang seorang pemuda Cina yang sedang berdisko di ruang tari. Rupanya memang handsome, body nya memang slim. Memang menepati citarasa aku. Walaupun aku lebih minat kepada lelaki Melayu, tetapi aku tertarik kepada pemuda Cina itu kerana rupanya seperti orang Melayu dan bodynya yang slim.

Aku perhatikan pemuda Cina itu menari mengikut irama rock. Agak lama juga aku memerhatikan pemuda itu menari. Bila dia selesai menari, aku pun pergi mendapatkannya dan mula berbual dengannya. Setelah aku berbual dengannya, aku mendapat tahu namanya ialah Jeff. Aku dan Jeff berbual seketika dan selepas itu aku belanja Jeff minum beer. Aku nyatakan kepada Jeff aku tertarik kepadanya dan dia pun kata dia suka kepada aku.

Selepas itu aku straight to the point, aku ajak Jeff menemani aku malam itu. Jeff bersetuju. Jam menunjukkan pukul 1.00 pagi. Aku mengajak Jeff pergi ke hotel. Jeff bersetuju untuk mengikut aku ke hotel. Kami pun menahan sebuah teksi dan menuju ke sebuah hotel tidak jauh dari Chow Kit.

Sampai sahaja di bilik hotel, aku menyuruh Jeff untuk mandi. Jeff pun membuka bajunya dan seluar slacknya. "Wow!!!" terkeluar perkataan dari aku bila melihat tubuh lelakinya yang seksi dan kejantanan yang dibaluti oleh underwear putih sahaja. Batang aku terus keras menujah seluar aku kerana aku masih berpakaian lengkap. Jeff kemudiannya mencapai tuala dan masuk bilik mandi untuk mandi.

Setelah Jeff mandi, dengan hanya berbalutkan tuala putih, dia keluar dan meniarap di atas katil. Fikiran aku mula terangsang. Batang konek aku mula mengeras. Sebelum itu aku tidak pernah mengadakan hubungan seks dengan mana-mana lelaki. Aku pun apa lagi, terus baring di sebelah Jeff dan memeluknya. Jeff hanya membiarkan aku memeluknya. Lepas itu aku kucup tengkuk Jeff. Lepas itu aku jilat belakangnya. Jeff masih memakai tuala. Lepas itu aku jilat peha Jeff. Aku jilat pula betis Jeff yang berbulu sedikit.

Jeff kegelian dan keseronokan bila aku menjilat-jilat tubuhnya itu. Kemudiannya Jeff terus membuka tualanya dan meniarap kembali di atas katil. Jeff yang kini bertelanjang bogel, putih melepak, seksi pula tu, membuatkan konek aku terus mencanak. Aku pun buka pakaianku satu persatu hinggalah aku berbogel.

Aku terus meniarap di atas belakang Jeff dan memeluknya. Aku jilat belakangnya, pehanya, dan betisnya. Lepas itu aku jilat papan bontotnya. Aku dah tak tahan lagi. Aku suruh Jeff menelentang. Lepas itu aku hisap tetek Jeff. Jeff mengerang keseronokkan. Lepas itu aku menyuruh Jeff menghisap konek aku. Jeff menyuruh aku membasuh dulu konek aku. Aku pun akur dengan kehendaknya. Aku bangun dan ke bilik air. Aku pun membasuh konek aku.

Lepas itu aku terus mendapatkan Jeff di katil. Dia masih menelentang. Aku pun duduk diantara muka dia dan masukkan konek aku dalam mulut dia. Dia menghisap konek aku yang enam inci perlahan-lahan hinggalah konek aku benar-benar keras dan tegang. Itulah kali pertama lelaki lain menghisap batang konek aku. Dia terus menghisap konek aku. Aku masih bertahan. Maklumlah kali pertama. Agak lama juga dia menghisap dan menjilat konek aku.

Setelah puas dihisap, aku masih belum memancutkan mani ku. Jeff dah lenguh menghisap konek aku. Lepas itu aku pun kembali memeluk Jeff dari belakang badannya. Aku masih tidak terfikir untuk main belakang dia kerana memangnya aku tidak pernah terpikir untuk melakukan itu sebelum itu.

Sedang aku memeluk Jeff, dia meraba batang aku. Kemudiannya Jeff menghalakan batang konek aku ke lubang bontotnya. Walau pun aku tidak pernah melakukan ass-fucking, aku faham maksud Jeff yang menghendakkan aku main belakangnya. Maklumlah, aku pun pernah tengok video gay sebelum ini. Apa lagi, dengan rakus aku menyodok batang konek aku ke dalam lubang keramat Jeff. Jeff menjerit kesakitan, tapi itu yang membuat aku lagi terangsang. Aku terus menyodok lubang keramat Jeff, keluar masuk, keluar masuk. Terasa suam bila konek aku menujah lubang keramat Jeff. Rasanya sungguh sedah hingga menjilat jari.

Aku terus menyorong tarik batang konek aku keluar masuk lubang keramat Jeff. Jeff merintih kesedapan. Mendengar rintihan suaranya itu membuatkan aku lagi terangsang. Agak lama juga aku menyorong tarik batang konek aku keluar masuk lubang keramat Jeff. Setelah lebih kurang setengah jam aku fuck Jeff, konek aku pun terpancut.

Lepas itu aku baring keletihan. Badan aku berpeluh sakan. Aku memeluk Jeff dan kami pun baring berpelukan dan terus tertidur.

Itulah pengalaman pertama aku. Aku tidak tahu di mana Jeff sekarang kerana itulah kali pertama dan kali terakhir aku berjumpa dengan dia. Siapa-siapa yang berminat untuk membuat kritikan terhadap cerita benar aku ini, sila tulis kepada aku di alwaysreply@yahoo.com. Itu saja. Harap anda enjoy cerita aku ini.

###

2 Gay Erotic Stories from Abgbaik

Aku dengan Ari si tukang urut

Tiga bulan lepas aku ke Kuala Lumpur kerana ada meeting. Selepas kerja, aku pergi makan di Central Market. Aku beli harian Metro dan terus ke restoran di Central Market itu. Aku terus pesan makanan dan duduk di sebuah sudut di restoran itu. Aku baca dan belek belek harian Metro dan aku ternampak khidmat urut untuk lelaki di dalam surat khabar tersebut. Aku terus menelefon pusat urut

Aku Dengan Jeff: Pengalaman Pertama ku

Masa itu kali pertama aku ke Kuala Lumpur setelah tamat pengajian di universiti untuk mencari kerja. Setelah seminggu berada di Kuala Lumpur, dan setelah beberapa malam aku cruising Padang Kelab Selangor (masa ini Dataran Merdeka), aku dapat tahu ada satu disko untuk golongan lelaki sahaja (gay disko lah). Sabtu malam Sabtu itu setelah seminggu aku di Kuala Lumpur, aku pun pergi ke Blue Boy,

###

Web-04: vampire_2.0.3.07
_stories_story